דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

"חייבים להמשיך. לתת."

משבר הקורונה החריף והעמיק את מצוקתם של משפחות רבות וכמעט מחצית מהאוכלוסייה נפגעה כלכלית (דו"ח הלמ"ס, 26.05.20). על כן, ארגון 'לתת' מגביר את היקף פעילותו וממשיך לדאוג לקשישים ולמשפחות הנזקקות, ומעלה קמפיין שמטרתו גיוס חבילות מזון עבור אותן האוכלוסיות שנפגעו מהמשבר. מוזמנים לתרום לפי יכולתכם
מבצע תרומות לתת

לפני כשלושה חודשים ארגון לתת, בתיאום עם משרד הבריאות ופיקוד העורף, לקח על עצמו משימה לאומית דחופה והשיק מבצע חירום רחב היקף על מנת לסייע לאוכלוסיית הקשישים הנזקקים בצל משבר הקורונה. מטרת המשימה הייתה הנגשת ערכות חירום ייעודיות של מזון ומוצרי היגיינה בסיסיים ישירות למפתן
ביתם של קשישים נזקקים, ובדרך זו להקל על מצוקתם, לאפשר להם להישאר בבתיהם ולסייע במשימה הלאומית לבלימת התפשטות הקורונה. במשך 3 חודשים, חולקו 45,000 ערכות סיוע המכילות חבילת מזון וחבילת היגיינה ל- 15,000 קשישים נזקקים, מתוכם מעל 3,000 ניצולי שואה, ברחבי הארץ בעזרת 3,200 מתנדבים.
לאורך תקופת החירום כולה המשיך ארגון לתת לפעול למען 60,000 המשפחות הנזקקות החיות באי ביטחון תזונתי ולהם מסייע הארגון בשגרה דרך רשת העמותות השותפות. 

התרומות יחולקו באופן שוויוני בכל הארץ, 115 יישובים על ידי 180 עמותות מקומיות. ארגון לתת הוא מוסד ציבורי לעניין תרומות לפי סעיף - 46 , רשות המסים בישראל.

לתרומות של חבילות מזון, תמיכה חודשית או כל סכום: לחצו כאן.

הוספת תגובה חדשה