דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ואלו המצטיינים

משרד החינוך הכריז על 285 תיכונים כבתי הספר המצטיינים, מתוכם 19 בתי הספר קיבוציים. ברכות לכולם.
בית הספר הר וגיא
בית ספר הר וגיא. תמונה מתוך ויקיפדיה

משרד החינוך הכריז על 285 תיכונים כבתי הספר המצטיינים לשנה הנוכחית בשל הישגים ערכיים, חברתיים ולימודיים. מהם 19 בתי ספר קיבוציים. ממשרד החינוך נמסר כי הבחירה נעשתה תוך התמקדות בשיעור השיפור הגבוה ביותר, ולא רק בציונים. עובדי ההוראה בבתי הספר יזכו למענקים כספיים.

שר החינוך נפתלי בנט אמר: "במסגרת רפורמת התמונה החינוכית נקבעה שורה של מדדים שנועדו לשקף את העשייה של בתי הספר. מתווה התגמול הדיפרנציאלי כולל שורה של מדדים חינוכיים שמציגים את מכלול העשייה המבורכת של המנהלים והמורים". בנט בירך את המנהלים ועובדי ההוראה המצטיינים והוסיף: "הם חיבקו את תלמידי החינוך המיוחד, חיזקו את המימד החברתי ולא ויתרו לרגע על מצוינות ועל הישגים לימודיים. בשם התלמידים, בשם החברה הישראלית ובשמי אני רוצה לומר לכם תודה".

גבי אסם ראשת אגף החינוך בתנועה הקיבוצית אמרה:
"אנחנו מברכים את צוותי החינוך שעושים עבודת קודש בכל בתי הספר שלנו, גאים בכם ובתלמידים שמגיעים להישגים גדולים הן לימודיים והן בעשייה הערכית והחברתית. גאים ומודים למנהל לחינוך התיישבותי על הובלה חינוכית- חברתית ושמחים לראות כמה בתי ספר מצטיינים יצאו תחת ידיהם האמונות".

תנו כבוד לבתי הספר הקיבוציים שזכו: עיינות ירדן, עמק חרוד, מגידו, עמקים תבור, עמק החולה, חט"ע מנור- כברי, העמק המערבי, הר וגיא, אנה פרנק סאסא, סולם צור, רמות ים, צפית, מבואות נגב, אשל הנשיא, תיכון עין גדי, הרטוב צרעה, מעלה שחרות, מדרשת בן גוריון שדה בוקר, תיכון אזורי ע"ש הרצוג מוא"ז גזר.

ברכות גם לכל כפרי הנוער ובתי הספר ההתיישבותיים מהם מתנדבים שינשינים רבים ובהם מסגרות שנת שירות רבות- מקיף חקלאי נהלל, מקיף משגב, אלוני יצחק, הודיות, כפר גלים, רמת הדסה, הדסים, נווה הדסה, בן שמן, מקווה ישראל, הכפר הירוק, מנוף, ולכל המסגרות של המנהל לחינוך התיישבותי.  

תגובות

הר וגיא
נעמי
גאה בביהס הר וגיא ביהס התיכון שלי....

הוספת תגובה חדשה