דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הנסיך רובי פגש את ילדי הגנים מקיבוץ דביר

ילדי גן דרור וגן עפרוני מקיבוץ דביר הגשימו בשבוע שעבר חלום – הם נסעו לפגוש את "הנסיך", כפי שהם מכנים את נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין.
הנסיך רובי פגש את הגנים מקיבוץ דביר
כבוד הנשיא עם ילדי הגנים מקיבוץ דביר

הילדים בגן דרור יחד עם הוריהם אספו במהלך כל השנה בקבוקים למחזור. אבא עודד מיין, סחב, מכר וכשהיה בידינו סכום כסף מכובד יכולנו להתחיל ולדון עם הילדים על מימושו. השיחה החלה על נסיעה למתחמי שעשועים, אך מהר מאד עברה למפגש משמעותי ובעל ערך רב יותר.

בתיאום עם יובל פרטוש, סטודנטית שעבדה במערכת החינוך לגיל הרך בקיבוץ בשנה שעברה והיום עובדת בדוברות בית הנשיא, נקבע סיור בבית הנשיא.

ערכנו הכנה לנסיעה ולביקור, למדנו את פרטי סמל המדינה, תפקיד הנשיא, הדגל, ההימנון, שוחחנו על ירושלים כעיר הבירה ומקום משכנם של מוסדות המדינה, והמועצה והוועד המקומי סייעו במימון ההסעה, והילדים הנרגשים נסעו לעיר הקודש.

כבוד הנשיא, ריבלין, בכבודו ובעצמו ששמע על היוזמה ביקש להיפגש עם הילדים, שוחח אתם מעט ובירך אותם. הילדים התרגשו מאוד מהכבוד הגדול שזכו לו.

בהמשך סיירו העפרונים והדרורים במתחם הבית והחצר, התבוננו ביצירות האומנות, הפסלים והצמחייה שלכל אלו משמעויות מתולדות העם ומסיפורי התורה. תודה לכל שותפינו בדרך.

הנשיא צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אין דבר יותר משמח מאשר לסיים את השבוע עם הילדים הנפלאים האלה"

הוספת תגובה חדשה