דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

המחזור השני של בית הספר למנכ"ליות יפתח אחרי החגים

בואי והצטרפי גם את לבית הספר שפותח על ידי התנועה הקיבוצית, איגוד התעשיה הקיבוצית ו"סופרסונס". המחזור השני בתוכנית ייפתח בחודש נובמבר. כל הפרטים בכתבה
המחזור השני של בית הספר למנכ"ליות יפתח אחרי החגים
המחזור הראשון של בית למנכ"ליות

כמה פעמים חשבתן שהגיע הזמן לשינוי, לצאת ממקום הנוחות של המוכר והידוע ולצעוד קדימה לעבר האתגר הבא? כמה פעמים רציתן למנף את עצמכן למקומות חדשים ומרתקים? אם אתן בשלות לבצע צעד משמעותי בחייכן, אנחנו מזמינות אתכן להצטרף אלינו לבית ספר למנכ"ליות העתיד היוצא לדרך בפעם השניה.

בית ספר למנכ"ליות העתיד הוקם עבור נשים שאפתניות המעוניינות להתפתח בעולם העסקי לתפקידי ניהול בכירים ובמטרה להעלות את מספר הנשים הלוקחות חלק בניהול כלכלי ועסקי בקיבוצים ובתעשייה הקיבוצית.

זוהי תוכנית פורצת דרך המאפשרת להתעדכן בכלים חדשניים המועברת ע"י מרצות מומחיות בתחומן ומנוסות בעבודה עם הנהלות בכירות.

את התוכנית מובילות שש נשים נחושות ומנהיגות בפני עצמן : מרים דרוק (מנכ"לית איגוד התעשייה הקיבוצית, לאה קוטלר, מנהלת פיתוח הון אנושי באיגוד התעשיה הקיבוצית, הדס ילין מנכ"לית התנועה הקיבוצית , הילית בן צבי, מנהלת היחידה לקידום שיוויון מגדרי בתנועה הקיבוצית תנועת המושבים ומרכז המועצות האזוריות וחנה רדו, מייסדת ויו"ר סופרסונס כשלצידה ליאת שקד מנכ"לית הארגון.

כששאלנו את הדס ילין על הצורך להקמת המיזם ענתה כי "כמנהלת מצאתי את עצמי  לא פעם אישה יחידה בחדר ישיבות שכולו גברי שלא לדבר על כנסים כלכליים גם שם ניתן לספור את מספר הנשים על יד אחת ובמקרה הכי טוב על שתיים. אומנם אנו ערים וערות לשינוי לטובה בגזרה הקיבוצית כאשר כיום יש הרבה יותר מנהלות בתחומי  הקהילה, אך יחד עם זאת עדיין חסרות נשים בתחומי הניהול העסקי ובתעשייה".

מרים דרוק מוסיפה: " איגוד התעשייה הקיבוצית רואה לנכון לקדם את השיוויון המגדרי בתעשייה. בית ספר למנכ"ליות העתיד יסייע לנשים לעשות את הצעד קדימה לתפקידי מנכ"לות בתעשייה ובהנהלות המוסדות הקיבוציים".

"אחת המטרות המרכזיות שהצבנו לעצמנו היא לקדם נשים במרחב הציבורי והעסקי" אומרת הילית בן צבי, מנהלת היחידה לקידום שיוויון מגדרי. "צרוף המילים נשים ועסקים עדיין אינו רווח דיו במרחב הכפרי ובכלל, וזו הסיבה שאנחנו מקדמות את התוכנית בתקווה שאת פירותיה נראה כבר בעתיד הקרוב".

רותם יצחק (מעגן מיכאל) שסיימה את הקורס הראשון משתפת : " הקורס סייע לי להבין שאני צריכה לשנות כיוון כדי להשפיע יותר בעולמות הנחשבים " גבריים" , בתום הקורס מיועצת ארגונית עצמאית הפכתי לתפקיד סמנ"כלית אסטרטגיה ופיתוח עסקי. הקורס איפשר לי לראות את האופן בו אנו הנשים מציגות את עצמנו והישגנו אל מול הקולות הגבריים הבטוחים. היום אני מתבוננת על הסטראוטיפים של גברי / נשי ומנסה לנטרל את ההשפעה של זה ולהשאר אני.

גם רונית הראל (מגידו), חישבה מסלול מחדש בעקבות השתתפותה "הקורס על כל תכניו, הפגיש אותי עם זוויות מגוונות של עולם הניהול העתידי ובנוסף היווה פלטפורמה להיכרויות וחיבורים משמעותיים לעתידי המקצועי, בכל מפגש נוצרו עוד ועוד רעיונות ,יוזמות ונכונות לקידום נושאים ותמיכה אחת בשניה כנשים מנהלות.

הקורס הצעיד אותי לתפקיד הבא שלי, היום אני מכהנת כמנהלת אגף משאבי אנוש בארגון נכי צה"ל, תפקיד מורכב ומאתגר תפקיד שבחרתי בו לאחר התלבטות, שהקבוצה בקורס הייתה שותפה לה, כיוונה, האירה את המקומות שדורשים בחינה וחיזקה בדרך לקבלת החלטה

קידום נשים לתפקידי ניהול בכירים הוא מעתה משימה של כולנו לה אנחנו מחויבות, זו גם הזדמנות להודות לתנועה הקיבוצית לסופרסונס ולאיגוד התעשייה על הרמת הכפפה לקורס החשוב הזה שהוא בפני עצמו הצהרה חשובה ביותר"

המחזור השני של בית הספר למנכ"ליות העתיד יפתח אחרי חגי תשרי, כאשר התוכנית נפרסת על פני שמונה מפגשים פעם בשבועיים וכוללת סדנאות, הרצאות  ונטוורקינג בנושאים רבים ומגוונים כגון: עיצוב קריירה, רישת ארגוני, תהליכי קבלת החלטות, בניית מוניטין אישי בארגון ומחוצה לו, עמידה בפני קהל ועוד... בנוסף תתקיים למידה מהשטח במפגשים עם מנכליות מכהנות ובעיסוק בדילמות עמן מתמודדות המשתתפות בתפקידן הניהולי. "בוגרות התוכנית יזכו בארגז כלים מעשיר ועדכני", אומרת חנה רדו,מייסדת סופרסונס, יזמית עסקית וחברתית,  "ארגז  כלים אשר יעצים את יכולתן לטפס בסולם הניהולי והמקצועי ולהתקדם לניהול בכיר בעולם העסקי".

המעוניינות להרשם או לקבל פרטים נוספים מוזמנות לפנות להילית בן צבי:  052-5859827, hilitb@tkz.co.il

לתוכנית בית הספר למנכ"ליות מחזור שני לחצו כאן 

הוספת תגובה חדשה