דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

"הכל עניין של הסתכלות, זווית מבט על הדברים, אם תחפשו מספיק תמצאו את הזוית הנכונה לבחון כל דבר ולמצוא פתרון לכל בעיה"

כנס אהדה

אלו דברים שנאמרו ע"י הראל סטנטון, פוטוטרפיסט, בהרצאה מאלפת על התבוננות פנימית וחיצונית בחיי היום יום המאפשרת שחרור מדפוסי חשיבה מקובעים וחיבורים חדשים לחיינו המקצועיים והאישיים, ביום שלישי, במהלך האספה השנתית של אהדה שהתקיימה בתנועה הקיבוצית.
במהלך האספה צוינו לטובה שיתופי הפעולה בין התנועה ואהדה שהובילו ומובילים לתוצרים מרשימים.
הכנס נפתח בברכה של אילת גלס - ראש אגף חברה בתנועה, שסיפרה סיפור מרגש על התאמת גן משחקים לילד עם מוגבלות בנחל עוז. אילת הדגישה את שיתופי הפעולה לאורך השנה האחרונה בין אהדה והתנועה.
עו"ד תמר שי - יו"ר אהדה, סיכמה את פעילות 2017 של אהדה ואת התוכנית של 2018. בין היתר דיברה תמר על שלושה קורסים משותפים לאהדה והתנועה שקוימו בשנה האחרונה, על מסמך הסכמות משותף שנכתב ועל המשך העמקת הקשר עם קיבוצים ומשפחות. תמר ציינה כי יותר ויותר קיבוצים מבקשים שאהדה ינסחו את ההסכמים עם המשפחות דבר מבורך.
חברי מזכירות אהדה והתכנית הכלכלית של אהדה אושרו במהלך האספה.
בהמשך סקר גדעון פלס (מחניים) מסמך עקרונות והבנות, שנכתב ונערך על ידי צוות משותף של הארגון ושל התנועה ומגדיר את המחויבות ההדדית של הקיבוץ והמשפחה לדאוג לבנים הנסמכים.

עו"ד תמר שי: "אנו קוראים לכל המשפחות והקיבוצים להיעזר בארגון להבנת השינויים ששל מסמך העקרונות לעומק ולבחון אפשרויות באשר להסכמים חדשים או ישנים.
מחכים לכולם בכנס הבא". 

הוספת תגובה חדשה