דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

החקלאים סולקו משטח משרד החקלאות

מאבטחים ושוטרים הוציאו את שיירת המחאה שהגיע מהגליל מאזור החגיגות במשרד החקלאות. החקלאים: "השר כנראה לא מעוניין להכיר במציאות העגומה, רק לחגוג "
החקלאים סולקו משטח משרד החקלאות

שיירת משאיות  המחאה של חקלאי הגליל, העמוסות בכלי החקלאות הכבדים  שהוצתו בפעילות טרור חקלאי ערב החג, יצאה היום (שלישי) מהגליל בדרכה למחות, באירוע 70 שנה לחקלאות שקיים היום שר החקלאות במשרד החקלאות, בבית דגן. 

החקלאים מוחים על אזלת ידם, של שר החקלאות והאוצר, בהקצאת משאבים למיגור הטרור החקלאי-לאומני, שאת תוצאותיו העגומות משלמים החקלאים, ואשר חברות הביטוח ממאנות לבטח!! 

החקלאים הגיעו מהגליל עם הכלים שהוצתו- להציג לבאי האירוע, את מצבה העגום של החקלאות , שמשרד החקלאות מסתיר מעיני הציבור ומעדיף להשקיע  בחגיגות, במקום לטפל ולסייע לענף החקלאות עליו הוא אמון. המשאיות ערכו מיצג וענו על שאלות הקהל הרחב ולאחר זמן מה סולקו משטח משרד החקלאות ע"י מאבטחים ושוטרים. 

החקלאים אמרו כי זו בושה לסלק חקלאים ממשרד החקלאות וכמו שהשר מסלק את הבעיות האמיתיות של החקלאות ולא מטפל בהן, כך סילקו המאבטחים גם היום משטח משרד החקלאות- את החקלאים.

אורי דורמן, יו"ר החברה לפיתוח הגליל ומשקי הגליל העליון הוסיף: "המיצג של "הטרור החקלאי" הגיע מהגליל העליון לשער של משרד החקלאות במטרה שהמוני עם ישראל שבאים לראות את החקלאות המפוארת והמתקדמת שהוקמה בישראל במשך למעלה ממאה שנה יראו שהיא סובלת נכון להיום מטרור קשה בכל רחבי מדינת ישראל שגורם לנזקים כבדים, בנוסף לבעיות הרבות שמתמודדים איתם החקלאים והחקלאות בגב זקוף ,בנחישות ובגאווה. חקלאי הגליל, הגולן, עמק הירדן והעמקים קוראים לממשלת ישראל ולראש הממשלה שבראשה, לכנס את הממשלה לדיון מיוחד בנושא זה ולקבל החלטות שיביאו למיגור הטרור החקלאי מידית".

תגובת משרד החקלאות:
מדובר בידיעה שקרית שנועדה לעורר תעמולה ועל מנת לייצר חדשות.
בתחומי בית דגן מסתובבים עשרות אלפי אנשים, ובניהם גם מאיר צור, מנכ"ל התאחדות חקלאי ישראל ואחרים, על כן, בהתאם להוראות המשטרה, מלבד רכבי ביטחון, אין אף כלי רכב שנע בפנים, ובכללם גם רכביהם של שר החקלאות ומנכ"ל המשרד אשר לא הורשו להיכנס. 
אף אחד לא סילק את החקלאים שבאו למחות. אדרבה, זהו ביתם של החקלאים, שם הם נמצאים ימים רבים. 
עם הגעת הטרקטור לכניסה הראשית של משרד החקלאות, הוסבר לו כי בדומה לשאר כלי הרכב אין באפשרותו להיכנס. אולם, הסדרנים אפשרו לנהג לעמוד לצד הכניסה כדי שלא יחסום את ציר התנועה הראשי ויסכן את העוברים והשבים. וכך היה. הטרקטור עמד בצד הדרך בכניסה למשרד החקלאות בכל זמן שהתקיים היום הפתוח.

הוספת תגובה חדשה