דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הוארכה כהונת שגב ירבעם כמנכ"ל החברה לפיתוח הגליל ומשקי הגליל העליון 

לאחר שהשלים 5 שנים בתפקידו כמנכ"ל החברה לפיתוח הגליל ומשקי הגליל העליון, החליטה מועצת המנהלים להאריך את כהונתו של שגב ירבעם לתקופה נוספת בתפקיד.
הוארכה כהונת שגב ירבעם כמנכ"ל החברה לפיתוח הגליל ומשקי הגליל העליון 

וועדה מטעם הדירקטוריון שכללה את יו"ר החברה לפיתוח הגליל אורי דורמן, אריק דיין ואירמה הכהן קיימה מספר ישיבות פנימיות בהן נבחנו הנתונים בתקופתו של ירבעם, התקיימו שיחות עם גורמים בחברה ומחוצה לה וכן שיחה עם המנכ"ל עצמו לבחינת חזונו לעתיד.

הצרכים האסטרטגים של החברה לפיתוח הגליל ומשקי הגליל העליון הינם בפיתוח וחיזוק העסקים הקיימים ופרידה מכאלה שאינם ב DNA של הארגון, המשך ביסוס החברה כחדשנית, פיתוח עסקים חדשים והתארגנות בראייה עתידית. לאור יעדים אלו החליט דירקטוריון פיתוח הגליל ומשקי הגליל העליון להאריך את כהונתו של ירבעם בחמש שנים נוספות.

אורי דורמן יו"ר החברה לפיתוח הגליל ציין: "שגב מביא לתפקיד ערך מוסף בהיבט האסטרטגי, ניהולי, עסקי, פיננסי ותכנוני, הוא בעל יכולת הובלת מהלכים משותפים עם הקיבוצים לפיתוח מיזמים עסקיים חדשים. אני סמוך ובטוח כי כפי שעשה במהלך חמש השנים האחרונות, ימשיך שגב להוביל את הארגון עם חזון והערכות לעתיד. אני מאחל לשגב הצלחה בהמשך תפקידו ובטוח שבכוחות משותפים נצליח להשיג את האתגרים החשובים שעומדים לפנינו".

שגב ירבעם אמר לאחר אישור הארכת כהונתו: "אני רוצה להודות לדירקטוריון ולאסיפת המשקים על אישור המשך כהונתי לקדנציה נוספת כמנכ"ל החברה לפיתוח הגליל ומשקי גליל עליון. במהלך הקדנציה הקרובה נמשיך לפעול למען החקלאות והתעשייה בגליל ולהעניק למשקים ולאיזור את הכלים להצליח".

הוספת תגובה חדשה