דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

האופניים של אדוארדו

יש דרכים רבות להכיר תודה לחייל בודד - להעניק לו אופניים היא אחת הטובות שבהן. יוסי פוקר, רוכב אופניים מתל אביב פנה אל יעל אייזנר, "האמא של החיילים הבודדים" בתנועה, בעקבות פוסט בפייסבוק שפרסמה והציע את עזרתו בדמות תרומה של אופניים כולל התאמה, שיפוץ והכנה לחייל בודד שרוצה לרכב בחופשותיו מהצבא. כך זכה החייל אדוארדו אדמסקי מכנרת בזוג אופניים ששימחו אותו מאוד
אדוארדו עם האופניים שקיבל
אדוארדו עם האופניים שקיבל

אדוארדו אדמסקי עלה לבדו מברזיל, התגייס לחיל השיריון ומשרת במסייעת. הוא גר בקיבוץ כנרת וחלם על רכיבת אופניים ספורטיבית - הוא היה רוכב עם אביו בסאו פאולו אבל לא רכיבת שטח מקצועית, רק כזו שגרמה לו לרצות לרכב עוד ועוד, מספרת עליו יעל אייזנר, האחראית על החיילים הבודדים בתנועה הקיבוצית.

כאשר אדוארדו שמע על ההצעה הנדיבה של הרוכב יוסי פוקר לספק לו אופני שטח כולל התאמה, שיפוץ והכנה, הוא נותר ללא מלים. יוסי אירגן תרומת אופניים, שיפץ, שימן ודאג להכל, כולל אפילו קסדה והובלה לקיבוץ כנרת מהמרכז. מהרגע שאדוארדו עלה על האופניים הוא לא רצה לרדת, ואפילו לא היה זמין בטלפון כדי שיעל תוודא שהם הגיעו - פשוט רכב ורכב.

אנחנו שמחים על ההזדמנות להכיר תודה לאדוארדו על השירות המשמעותי למען ביטחון המדינה – וליוסי על תרומת האופניים ששימחה כל כך את אדוארדו.

הוספת תגובה חדשה