דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

דווקא עכשיו - משפרים את השירות לקהילה

אחד השינויים שיביא איתו משבר הקורונה הוא עליה בשירותים און ליין, וזו גם ההזדמנות של החברה הקיבוצית ללכת צעד קדימה, ולאמץ פתרונות נוחים ונגישים שמקלים גם על התושבים וגם על נותני השירותים. יושבים בבית, נכנסים למחשב או לטלפון הנייד, בוחרים מוצר, רואים מה יש במבצע, לוחצים להזמנה וזהו זה
**המאמר הינו מטעם אפקט מערכות, ואינו מטעם התנועה הקיבוצית
כלבוליין אפקט מערכות

למרות המצב רבים מאיתנו ממשיכים לצאת לעבודה בחוץ וחוזרים הביתה מאוחר. ואז, לא תמיד יש מי שיעזור, ועד שמתארגנים לצאת לקניונית, לכלבו, למינימרקט או פשוט לצרכניה, מגלים שאיחרנו את המועד ושעות הפעילות כבר הסתיימו.

האם המשלוחים הגיעו לחצר הקיבוץ? כן! האמת שכבר די מזמן התרגלנו להזמין אוכל מוכן מהעיר הקרובה, אבל מה בנוגע להזמנת מצרכים און ליין? מנייר טואלט ועד ירקות טריים, משוקולד פרה ועד לחם שיפון? האם לא הגיע הזמן להתקדם?

אנו מזהים שאחד השינויים שיביא איתו משבר הקורונה הוא עליה בשירותים און ליין, וזו גם ההזדמנות של החברה הקיבוצית ללכת צעד קדימה, ולאמץ פתרונות נוחים ונגישים שמקלים גם על התושבים וגם על נותני השירותים. יושבים בבית, נכנסים למחשב או לטלפון הנייד, בוחרים מוצר, רואים מה יש במבצע, לוחצים להזמנה וזהו זה.

למידע נוסף, צרו קשר עם חברת אפקט מערכות שפיתחו מוצר חדש בשם כלבוליין, המותאם בדיוק לימים אלה. הם גם נותנים חודש חינם להתנסות, הטמעה והדרכה צמודים - info@effects-systems.com  או 054-220-9086

הוספת תגובה חדשה