דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

בתי הספר ומערכות החינוך בקיבוצי וישובי עוטף עזה לא יפתחו היום

ראש מועצת אשכול: "אנחנו מצפים מהקבינט ומהצבא שלא לעבור לסדר היום ולנקוט באותה מדיניות תגובה נחושה מול הטרור המתמשך על יישובי עוטף עזה"

בתי הספר ומערכות החינוך בקיבוצי וישובי עוטף עזה לא יפתחו היום
צילום: מבצעי מד"א

לאחר הערכת מצב שערכו ראשי המועצות האזוריות בעוטף עזה הוחלט כי בתי הספר וכל מערכות החינוך בקיבוצים וביישובים במועצות האזוריותבעוטף עזה ובשדרות לא יפתחו היום, גם פעילות החוגים של ילדי העוטף אחר הצהריים - בוטלה. זאת לאחר שלפנות בוקר פגע טיל גראד פגיעה ישירה בבית בשכונת רמות בבאר-שבע.

מהמועצה האזורית אשכול נמסר כי גם טרור בלוני התבערה נמשך, והחל מהבוקר אותרו שלושה בלוני תבערה בשטחים פתוחים באשכול. באחד הישובים נגרם נזק לחממה כתוצאה מבלון תבערה. אין נפגעים.

גדי ירקוני, ראש מועצה אזורית אשכול: ״אנחנו מצפים מהקבינט ומהצבא שלא לעבור לסדר היום ולנקוט באותה מדיניות תגובה נחושה מול הטרור המתמשך על יישובי עוטף עזה. זה חצי שנה שמושלכים לשטחנו מטעני חבלה ותבערה באמצעות בלונים, נשרפים צמיגים בסמיכות לישובים שחונקים ומשבשים את שגרת החיים של התושבים ומדי פעם גם ירי ספוראדי לעברנו. גם הבוקר נגרם נזק לחממה באשכול כתוצאה מבלון תבערה. הטרור נמשך ומגיע עד לבאר שבע. אנו דורשים מהקבינט לפעול בנחישות בכל דרך שתשים סוף למציאות זו.

 

 

הוספת תגובה חדשה