דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ארוחת החג שהפתיעה את החייל - קיבוצניקים עם החברה

קיבוצניקים עם החברה
קיבוצניקים עם החברה
 


קיבוצניקים עם החברה

28.9.2017

והשבוע: מבשלים ארוחת חג למשפחה שאין לה, מחפשים קלנועית לנכים מחברון, גאים בעובדת מצטיינת בעלת צרכים מיוחדים, מצילים מזון ומעבירים למי שרעב, ולסיום מדייקים מילים ומחשבה

 

אמיר שרון. צילום: אלבום פרטיהפתעה בדלת: סירים מלאים באהבה
אמיר שרון ואיה רוזנווסר-רבין, רצו לבשל ארוחת חג למשפחה נזקקת. הם לא ציפו לתגובות הנלהבות של חברי קיבוץ נען שביקשו להצטרף ליוזמה ותרמו אלפי שקלים. את השפע שמילא את ביתם של החייל הקרבי המודאג ומשפחתו בערב ראש השנה יזכרו בהתרגשות הן הנותנים והן המקבלים. סיפור יפה שמראה כמה קל לאמץ בחום משפחה אחת לחג, ולשנות לה את החיים, גם אם זה לשבוע אחד.
בתמונה: אמיר שרון. צילום: אלבום פרטי

קראו עוד על תרומת ארוחת החג של זוג הבשלנים
 

מסירת הקלנועית ב-2016. צילום: בומה ענברדרושה קלנועית למשפחה במצוקה בחברון
משפחת ג'עברי מחברון מתמודדת עם בעיות יוצאות דופן וקשות במיוחד, ובראשן – ילדים הלוקים בגמדות ובפיגור. מצבה הכלכלי קשה ויכולת ההתפרנסות נמוכה מאוד. לפני כשנה וחצי קיבלו בני המשפחה תרומה של קלנועית ממעגן מיכאל, שאפשרה להם להתנייד והקלה את שגרת יומם. כעת התקלקלה הקלנועית ומתנדבים פועלים כדי להשיג עבורם אחת חלופית. "קשה לדמיין את משמעות הקלנועית עבור המשפחה האומללה הזו", אומר בומה ענבר. "בזכות הניידות שהיא מאפשרת יכול ענאן לסייע לאביו הכורע תחת הנטל, במקום לשהות חסר אונים בבית".
בתמונה: מסירת הקלנועית ב-2016. צילום: בומה ענבר

עוד על משפחת ג'עברי בחברון
 

 

 הדס סיטבון. הזדמנות להוכיח מצויינות. צילום: עלבד מייצרים מגבונים לחים והזדמנויות לחיים 

במפעלי עלבד של משואות יצחק מועסקים עובדים בעלי צרכים מיוחדים כחלק מתפיסת העולם.
את ראש השנה ציינו בחברה באירוע מרשים ל-700 העובדים, שבמהלכו הוענקו תעודות הוקרה לעובדים המצטיינים של השנה. אחת מהזוכים הגאים בתואר היא הדס סיטבון שעלתה לבמה עם אמה, ובהתרגשות גדולה הודתה לחבריה לעבודה שמסייעים לה.
בתמונה: הדס סיטבון עם התעודה. הזדמנות להצטיינות. צילום: עלבד

קראו עוד על העשייה בחברת עלבד
 

?רוצים לדעת עוד על מעורבות חברתית ותרומה לקהילה בקיבוצים 

קיבוץ לטלפון הנייד שלכםmynet הורידו את האפליקציה של 
האפליקציה זמינה גם באפסטור לבעלי אייפון

 

לקט ישראל

היכולת להשפיע: מצילים ומעבירים מזון
שיתוף הפעולה של 'קיבוצניקים עם החברה' ו'לקט ישראל' ממשיך, והתוצרת הקיבוצית מאיסוף עודפי מזון בשדות ובמטעים ממשיכה להצטבר. עם פתיחת השנה החדשה פרסם מנכ"ל לקט ישראל גידי כרוך: "אני שמח לעדכן אתכם שבשנה החולפת הרחבנו את שיתופי הפעולה בתחום הארוחות המבושלות. פתחנו קווי איסוף והפצת מזון מבושל באמצעותם הצלחנו להעביר מזון טרי ומזין לבתי תמחוי ולמרכזים קהילתיים נוספים, תוך התמקדות באוכלוסיית הקשישים, בבתי ספר בהזדמנות שנייה ובנוער בסיכון. תודה לכם, השותפים שלנו, שבזכות תמיכתכם השנה לא רק נאחל אלא נעשה שנה טובה, לעוד משפחות וליחידים החיים בשולי החברה הישראלית".
בסרטון המצורף תוכלו להכיר מקרוב את השפעת העשייה על הנתמכים.

הסיפור של קוראל, סיוון, משה וליליאן הוא גם סיפורם של  עוד משפחות ויחידים בישראל. צפו כיצד לקט ישראל משפיע על חייהם ועל חיי רבים אחרים.

 

בעקבות הנשיא: על ההבדל בין צדק לצדקה
בעקבות הדברים שפורסמו בניוזלטר המיוחד שהוצאנו בראש השנה (קיבוצניקים עם החברה 20.9.2017), ובהם גם ברכת נשיא המדינה למתנדבים, כותב לנו עמירם קופר מקיבוץ ניר עוז: "הנשיא משתדל לשמור בברכת שנה טובה על רוח הפיוס הטובה הנופלת עלינו, בין כשאנו משכימים קום ומתפללים לסליחות, ובין שאנו אפיקורסים... מרצון ובחירה... אפילו אפיקורסים להכעיס. ההתנדבות בעם היא תופעה בעלת ערך ממעלה ראשונה, אך אסור בשום פנים ואופן להתעלם מן החובות אשר אמורות להיות מוטלות עלינו כחברה, חובות אשר דוהות בשמש הפוליטית שלעיתים גם משקרת. זכויות האדם לרווחה כלכלית ולשוויון זכויות, אינו עניין של חמלה, אלא יסוד בסיסי בחברה מתוקנת. לכן קיבוצניקים עם החברה צריכים להדגיש את הצורך להשתית את ישראל על יסודות של מדינת רווחה אוניברסלית. ככל שנצליח לעשות זאת יקטן הצורך בתפילת סליחות".
 

 
שיהיו לכולנו סליחות אמיצות
שלכם, קיבוצניקים עם החברה
 
 
עוד על מיזם ההתנדבות הקיבוצי
לארכיון דפי הקשר שלנו
חבבו אותנו בפייסבוק
כתובתנו
Website
 

האותיות הקטנות

  • כל המלצה או בקשה המפורסמת בדף הקשר, עוברת בדיקה ראשונית, אך אין באפשרותנו לבדוק את כל הפרטים. אנו ממליצים לעשות בדיקה אישית לפני ההתחייבות להתנדבות.
  • בשל ה"מגדור" של השפה העברית, וכדי למנוע סרבול בקריאה, מרבית הפניות בדף הקשר מנוסחות בלשון זכר, אך מכוונות לנשים ולגברים כאחת.
  • להסרה אוטומטית מרשימת הדיוור של "קיבוצניקים עם החברה", ליחצו על ״הסרה״ .

Copyright © 2017 קיבוצניקים עם החברה, כל הזכויות שמורות.

הניוזלטר נשלח אליכם בעקבות התעניינותכם במעורבות חברתית


כתובתנו:

קיבוצניקים עם החברה

גבעת חביבה

גבעת חביבה 37850

Israel


Add us to your address book

רוצים לשנות את הדרך בה אתם מקבלים הודעה זו?

הוספת תגובה חדשה