דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

"אם רק תאמינו בעצמכן אתן יכולות להשיג כל יעד ולכבוש כל פסגה"

לכבוד יום האישה הבינלאומי, סגן ניצן אלקון מקרית ענבים, שסיימה בשבוע שעבר את קורס החובלים, משתפת אותנו בחוויה המעצימה שעברה
סגן ניצן אלקון. צילום דובר צה"ל
סגן ניצן אלקון. צילום דובר צה"ל

אני סגן ניצן אלקון, ובשבוע שעבר סיימתי את קורס החובלים במחזור 140 אחרי כמעט שנתיים וחצי מלמדות ומחשלות.

כשקיבלתי מיונים לקורס חובלים, חקרתי על התפקיד והרגשתי שמצאתי מקום שמתאים לי בדיוק. תמיד רציתי להיות לוחמת ומפקדת בשירות הצבאי, והנה עמדה בפני הזדמנות לשרת בתפקיד שמשלב בין השתיים, ובנוסף מציב בפני את מגוון האתגרים המיוחדים של שירות בים. במהלך הקורס נותרתי לבד מכלל הבנות שהתחילו את המסלול, מה שהפך את הקורס למאתגר אף יותר.

סגן ניצן במהלך קורס חובלים. צילום: דובר צה"ל
סגן ניצן במהלך קורס חובלים. צילום: דובר צה"ל

כשנשארתי האישה היחידה בקורס, לצד החששות, ראיתי הזדמנות גדולה להתפתחות אישית. התמיכה האינסופית שקיבלתי מחבריי לקורס ומהצוות הפיקודי סייעה לי מאוד ודחפה אותי קדימה, ולצד זאת רכשתי עצמאות, כוח רצון ונחישות שהפכו אותי למי שאני היום. 

חשוב לי למסור לבנות שרוצות להתגייס לקורס חובלים שיעזו לחלום בגדול, ושאם רק יאמינו בעצמן הן יכולות להשיג כל יעד ולכבוש כל פסגה. החוויה שלי בקורס המחישה לי כמה זרוע הים מוכנה וזקוקה לקצינות, מפקדות ולוחמות איכותיות על כלי השיט וביחידות הלוחמות השונות. אני מקווה לראות עוד הרבה חובלות מצטרפות לשורותינו בשנים הקרובות, ותורמות מהיכולות שלהן למדינה.

אני מרוצה מאוד מהמסע המדהים שעברתי ולא יכולה לחכות להתחיל את השירות שלי באח״י יפו. אני אסירת תודה על כל רגע בקורס, גם הרגעים הטובים ובעיקר הרגעים המאתגרים יותר - מהם למדתי הכי הרבה. והכי חשוב, אני גאה לקרוא לעצמי חובלת בזרוע הים.

הוספת תגובה חדשה