דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

אורלי גבישי סוטו מונתה לתפקיד מנכ"לית רשות ניקוז גליל מערבי

"בטוחה שנוכל לקדם את נושא הניקוז בגליל המערבי תוך שיתוף הציבור, התחשבות בצרכי הפיתוח לצד שמירה על ערכי הסביבה החשובים לכולנו"
צילום: ריקי שרון
צילום: ריקי שרון

גבישי–סוטו מקיבוץ חניתה, נשואה ואם ל-3, הינה בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול ובוגרת קורסי דירקטורים, כלכלה וניהול פרויקטים ותוכנית "מעוז" לעתודה ניהולית של משרד ראש הממשלה, משרד הפנים ואוניברסיטת הרווארד. עד לאחרונה שימשה כיו"ר "חניתה אחזקות", ובמקביל כיהנה כדירקטורית במשקי המפרץ ובמפעלים של תשלובת מילואות. כמו כן, כיהנה כחברת מליאת המועצה האזורית מטה אשר וניהלה שורה של תפקידים בתעשיה הקיבוצית.

אורלי גבישי-סוטו: "החורף הקודם הוכיח, לצערנו, את חשיבותה של רשות הניקוז גליל מערבי כגוף משמעותי באזור. אני מודה למנכ"לית היוצאת, שפרה בן דוד, על תרומתה לאזור. תודה לוועדת האיתור שבחרו בי לכהן בתפקיד. אני מביאה איתי נסיון רב ומומחיות בניהול פרויקטים ותהליכים מורכבים בהיקפים גדולים, תחת אילוצי שטח בדגש על ניהול סיכונים בכפוף לרגולציה. היכרות עם העולם העסקי, חקלאות, שלטון מקומי ושלטון מרכזי כולל הובלה ושינוי של אופן החישוב של המדד הפריפריאלי בישראל.  בטוחה שנוכל לקדם את נושא הניקוז בגליל המערבי תוך שיתוף הציבור, התחשבות בצרכי הפיתוח לצד שמירה על ערכי הסביבה החשובים לכולנו".

יורם ישראלי, סגן ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר הרשות: "אני מברך את המנכ"לית היוצאת  שפרה בן דוד על פועלה במשך שנים ארוכות. ומברך את אורלי על בחירתה לתפקיד. מאחל לה ולנו בהצלחה בהתמודדויות עם האתגרים ההולכים וגדלים"

רשות ניקוז גליל מערבי מטפלת ב- 11 הנחלים הזורמים באזור הגליל המערבי, איתם עוד 35  אפיקים משניים, ו32 תעלות אזוריות. הרשות מספקת שירות ל 41 רשויות מקומיות בשטח הכולל אפיקי נחלים, יובלים, פלגים ותעלות אזוריות. תחום רשות ניקוז ונחלים גליל מערבי הוא למעלה מ- 400,000 ק"מ.

הוספת תגובה חדשה