דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

תערוכות קרמיקה 2108 בגלריית השלום ומרכז האמנות המשותף גבעת חביבה

קרמיקה
קרמיקה

תערוכת קרמיקה המציגה יותר מ-500 עבודות קרמיות הפרוסות על חמישה חללים, מתחום הפיסול והקדרות, המביאות מגוון מיוחד במינו של התנסות ונסיינות תכונות החומר.

התערוכה מביאה זווית מבט של היחיד האינדיבידואלי המתבססת על הסתכלות על האדם עצמו כמנוע המניע את יצירתו. בנוסף מוצגת נקודת מבט רחבה יותר, בה הן נתפסות כתוצרים שהושפעו האחד מן השני בתהליכי יצירתם; ככאלו הם יוצרים יחד פסיפס של שלם רחב הרבה יותר.

העבודות בולטות בשימושן בצבעוניות וזיגוגים יוצאי דופן, חלקן פרי תוצר של תהליכי שריפות מיוחדות; ככאלו הן מביעות את התפיסה כי מרחב החומר היוצר הוא מרחב נסייני המעז לבדוק את הגבולות בכל פעם מחדש, בכל מרכיבי תהליך יצירתו. חלקן מביעות תפיסות קונספטואליות מרתקות, תולדה של יצירה השמה דגש על התפתחות רעיונית ויצירת אינטראקציה בין חומר, צורה ורעיון.

נעילת התערוכה: 28.7.18

 

ובנימה אישית יותר:

התערוכה השנתית המפורסמת, ששמה יצא למרחקים... היא חלון ראווה של עבודות המבטאות את מקומו האישי של כל אחד מהלומדים מתוך הסתכלות על האדם כמרכז של עצמו, לפי רצונותיו ובתהליך אישי ומשותף, תוך כדי ניסיון לחשוף אותו לשיח העכשווי. התערוכה מייצגת את כל התלמידים שלומדים יום שלם במחלקה בשימת דגש של רמות שונות.

בית הספר לקרמיקה במרכז האמנות המשותף והקורסים בתוכו, מאפשרים לאוהבי הקרמיקה ללמוד, להתנסות, להתפתח ולהציג!

 

שעות פתיחה מורחבות לתערוכה זו:

ימי א'-ה':  9:00-19:00

יום ו': 10:00-14:00

יום ש': 10:00-16:00

 

לפרטים נוספים:

טל': 04-6372824 |   דוא"ל artgvha@givathaviva.org.il

הוספת תגובה חדשה