דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

שיתוף פעולה ומפגש חשוב עם האגף החברתי-ביטחוני במשרד הביטחון

מפגש משרד הביטחון שנת שירות

השבוע (יום ד') התקיים דיון באגף הביטחוני בהשתתפות נציגי משרד הביטחון, ראש האגף החברתי-ביטחוני משה צין, ראש תחום שנת שירות, מכינות ונח"ל באגף חביבה סלומון, ראש תחום שנת שירות במשרד הביטחון חגי הרצל, אודי דרור, ראש תחום גיוס מסלולים ייחודיים ונציגי התנועה הקיבוצית בראשות ניר מאיר מזכ"ל התנועה, גיל לין, המשנה למזכ"ל, גבי אסם, ראשת אגף חינוך ורז ברוד ממחלקת שנת השירות.
בפגישה החשובה לכל משתתפיה נלמד אופן התנהלותה של שנת השירות בתנועה הקיבוצית בכל הקשור לאחריות הרבה על שלומם ובטיחותם של יותר מ-900 משרתי שנת השרות הפרוסים בלמעלה מ-90 מסגרות במשימות רבות ומגוונות של התנדבות ותרומה לחברה הישראלית. גבי אסם: "שעה זו, שאחרי האסון הכבד בנחל צפית, מחייבת את כולנו לבדיקה מדוקדקת של תחומי האחריות והסמכות שלנו כגוף המשלח והמפעיל הגדול ביותר של מי שדוחים את גיוסם בשנה לטובת שנת השירות ולכן אנו עושים הכל על מנת לבדוק עצמנו ולהבטיח את שלום הנערים והנערות שתחת אחריותנו".
הדיון התנהל ברוח טובה ביותר, במסגרתו ציינה חביבה סלומון את מסירותו הגדולה של צוות מחלקת שנת השירות והאופן המקצועי בפעילותו.
ניר מאיר, מזכ"ל התנועה, ציין את חשיבות המהלך וההסדרה וגיל לין, משנה למזכ"ל, ביקש כי תישמר מידת מעורבותה של התנועה הקיבוצית בתהליך הבירור וההסדרה.

הוספת תגובה חדשה