דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

שוקולד בוטיק מעלה חיוכים במחלקת ילדים - קיבוצניקים עם החברה

והשבוע: רוכבים עם עיוורים, פותחים את הבית לנוער בסיכון, משמחים ילדים חולים, מחלקים חבילות חג לנזקקים, ומפנקים חיילים בודדים 
קיבוצניקים עם החברה
קיבוצניקים עם החברה

קיבוצניקים עם החברה
8.9.2017
והשבוע: רוכבים עם עיוורים, פותחים את הבית לנוער בסיכון, משמחים ילדים חולים, מחלקים חבילות חג לנזקקים, ומפנקים חיילים בודדים 
 
אוסקר לוטנברג. צילום: אלבום פרטימתנדב מאתגר: אוסקר מושך קדימה
אוסקר לוטנברג, מתנדב מיוחד במינו מקיבוץ חצרים, קיבל לאחרונה אות הוקרה על פעילות רבת שנים בעמותת אתגרים. 12 שנים של התנדבות, זה בהחלט לא הולך ברגל, ובמקרה שלו – זה בעצם רוכב. במועדון הרכיבה שבקיבוצו הוא מסייע לעיוורים לגלות שהם יכולים לעלות על אופניים ולצאת לרכיבת שטח, ורואה מקרוב איזו השפעה מעולה יש לפעילות ספורטיבית אתגרית על בעלי מוגבלויות. בנוסף לליווי הרכוב למתאמני אתגרים הוא מתנדב גם בעמותות אחרות, ומשמש כרכז הצוות למעורבות חברתית בחצרים כבר שמונה שנים. ואם זה לא מתנדב בכושר אז מי כן?
בתמונה: אוסקר לוטנברג. צילום: אלבום פרטי
קראו עוד על הדרך המיוחדת של אתגרים
 
פנימיית עדנים. אין תחליף למודל משפחתי. צילום: באדיבות פנימיית עדניםלהיות מודל משפחתי לנוער בסיכון
איזו משפחה קיבוצית תפתח את הדלת לאירוח נערי פנימייה שאינם יכולים לחזור לביתם? בשנים האחרונות נרשמת עלייה במספר הילדים החיים בפנימיות, כי אינם יכולים לשהות בביתם מסיבות שונות. "מתבגרים אלו, אם לא תימצא להם משפחה מלווה או תוכנית חלופית, יבלו את כל שלבי התפתחותם בתוך כותלי הפנימייה - שכמה שתהיה איכותית, אינה יכולה להוות תחליף למודל המשפחתי", אומר דרור שפירא מקבוצת גיא, מנהל מקצועי של שלוש הפנימיות מהן מגיעים הנערים: עדנים - ליד בית קמה, האורנים - בראשון לציון, ושבילים - במכללת רופין. דרור מחפש משפחות מקיבוצים שיסכימו ללוות נערים אלו לאורך זמן, ולהוות עבורם עוגן משפחתי נורמטיבי שכה חסר בחייהם. הכוונה היא לאירוח בכל שבת שנייה ובחגים, במסגרת תומכת של תכנית משפחות מלוות. 
בתמונה: פנימיית עדנים. אין תחליף למודל משפחתי. צילום: באדיבות פנימיית עדנים
עוד על תוכנית משפחות מלוות
 
 
סדנת שוקולד בגליתא. צילום: מאיה גמרשוקולד, תשוקה ותרומה לקהילה
גליתא חוות השוקולד בדגניה ב' מייצרת שוקולד בוטיק בעבודת יד, מעסיקה תשושי נפש השותפים למלאכת האריזה, ומאמצת את מחלקת הילדים בבית החולים פורייה. מאחורי החלום, הטעמים, התשוקות ושמחת החיים של המקום עומדת גלית לב אלפרט, מאפיקים, שהתגלגלה לתחום במפתיע בזמן שהותה בבלגיה. כשחזרה ממחוזות השוקולד הבלגי לארץ היא הקימה את המקום, וכיום פועלים בו סדנאות למבוגרים ולילדים, בר שוקולד וחנות מפעל. התרומה לקהילה היא חלק מדרכה של החווה, עם דגש על האזור בו היא פועלת.
בתמונה: סדנת שוקולד בגליתא. צילום: מאיה גמר 
קראו עוד על דברים טובים שבאים עם שוקולד
 
?רוצים לדעת עוד על מעורבות חברתית ותרומה לקהילה בקיבוצים 
קיבוץ לטלפון הנייד שלכםmynet הורידו את האפליקציה של 
האפליקציה זמינה גם באפסטור לבעלי אייפון
 
 ההכנות בעיצומן. צילום: קבוצת שורשים

מצטרפים למבצע חלוקת חבילות לנזקקים
רגע לפני ראש השנה, קוראת קבוצת שורשים לקיבוצניקים לסייע במבצע ענק, ולשמח קשישים ומשפחות עם מזון וזרי פרחים. בעמותה מגייסים את כל הכוחות האפשריים כדי להשלים את האריזות ואת מבצע החלוקה שיתקיים ביום שני 18.9.2017, ולהצליח להגיע לביתם של 1,000 נזקקים. את העמותה מפעילים אנשים פרטיים, המתנדבים בראש השנה ובפסח, בשני מבצעי ענק, שמטרתם היא לאסוף, לארוז ולהביא חבילות מזון וזרי פרחים לנזקקים מקרב הקשישים העריריים ולמשפחות מהקהילה האתיופית באזור תל אביב-יפו. העמותה פועלת מהרצון לסייע ולהעביר להם מסר של אהבה, אכפתיות, וחום אנושי, בנוסף לחבילות המזון.
בתמונה: ההכנות בעיצומן. צילום: קבוצת שורשים

פרטים על האפשרויות להתנדב למבצע
 
החיילים הבודדים חוגגים. צילום: דוברות התנועה הקיבוציתחיבוק דרומי: עוטפים את החיילים הבודדים
100 חיילים בודדים מקיבוצי הדרום - אורים, עין השלושה, ניר עוז, ניר יצחק, כיסופים ועלומים, השתתפו באירוע קיץ מיוחד בבריכת קיבוץ אורים, שארגנה עבורם מחלקת חיילים בודדים במטה התנועה הקיבוצית בהובלתה של יעל אייזנר ובהפקתו של רון פומרמן, המתנדב הנצחי שתמיד מוכן לתרום ולהשקיע. אנשים וקיבוצים רבים אחרים נרתמו להצלחת האירוע, וההתגייסות הייתה גדולה ומרגשת.
בתמונה: חוגגים בדרום. צילום: דוברות התנועה הקיבוצית
קראו עוד על האירוע בבריכה של אורים
 
עוד על מיזם ההתנדבות הקיבוצי
לארכיון דפי הקשר שלנו
עוד על מיזם ההתנדבות הקיבוצי
לארכיון דפי הקשר שלנו
חבבו אותנו בפייסבוק
כתובתנו
Website
 
האותיות הקטנות
  • כל המלצה או בקשה המפורסמת בדף הקשר, עוברת בדיקה ראשונית, אך אין באפשרותנו לבדוק את כל הפרטים. אנו ממליצים לעשות בדיקה אישית לפני ההתחייבות להתנדבות.
  • בשל ה"מגדור" של השפה העברית, וכדי למנוע סרבול בקריאה, מרבית הפניות בדף הקשר מנוסחות בלשון זכר, אך מכוונות לנשים ולגברים כאחת.
  • להסרה אוטומטית מרשימת הדיוור של "קיבוצניקים עם החברה", ליחצו על ״הסרה״ .
Copyright © 2017 קיבוצניקים עם החברה, כל הזכויות שמורות.
הניוזלטר נשלח אליכם בעקבות התעניינותכם במעורבות חברתית

כתובתנו:
קיבוצניקים עם החברה
גבעת חביבה
גבעת חביבה 37850
Israel

Add us to your address book
רוצים לשנות את הדרך בה אתם מקבלים הודעה זו?

הוספת תגובה חדשה