דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

'עסק קיבוצי'​ - עסקים קטנים שהוקמו ביוזמה מקומית והפעם... "מחלבת בארי- גבינות בעבודת יד" מקיבוץ בארי

מחלבת בארי

אנחנו מחלבת בוטיק לייצור גבינות פרימיום בשיטות מסורתיות הקיימת משנת 1991. במחלבה שלנו מבחר מגוון של גבינות חלב בקר המיוצרות בעבודת יד ואנו מתמחים בגבינות קשות וחצי רכות כמו רוקפור, מנצ'גו, גאודה, אמנטל וקממבר ובעלת סדרה פרטית של גבינות הקרויות על שם מאפייניו הבולטים של האזור (כלנית, גררית, בשור ועוד). גבינות אלו ייחודיות ובלעדיות לנו ואנו קובעים את אופי המוצר, בעיקר בזכות חומרי הגלם שלנו. איכות החלב גבוהה מאוד ותכונותיו משקפות את תזונת הפרות הייחודית.

החלב לגבינות מגיע מ"רפת נגב" הנמצאת במרחבי הנגב המערבי. הפרות נהנות מאויר צח ומרפתות מרווחות ללא רעש סביבתי ולחץ, ומספקות חלב עשיר בטעם וארומה. הגבינות מתיישנות חודשים ארוכים בחדרי הבחלה מיוחדים בעלי טמפרטורה ולחות המאפשרים להן לפתח את הטעם המיוחד והאופייני לכל אחת מהן, בשילוב עם תכונות החלב ואופי האזור.

מחלבת בארי נמצאת בקיבוץ בארי ובעלת ותק של 19 שנים בייצור גבינות מחלב בקר ללא שום תוספות, תוך דגש על שיתוף פעולה עם חקלאים ויצרנים מהאזור שמספרים את הסיפור המקומי. 

המחלבה מוכרת את מוצריה במספר נקודות מכירה ברחבי הארץ, מפעילה שירות משלוחים תוך חמישה ימי עסקים וכמובן מוכרת את מוצריה בחנות האינטרנטית באתר המחלבה. 

לפרטים נוספים וליצירת קשר: נייד. 054-7910830 מייל: info@beeridairy.co.il                                         

הוספת תגובה חדשה