דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ספר שירים חדש לילדים - שירים שכתבנו יחד

דגנית דיאמנט-אנגלברג, חברת קיבוץ גרופית שבערבה, מוציאה בימים אלו לאור את ספרה הראשון "שירים שכתבנו יחד". לשם כך, פתחה גיוס המונים. מוזמנים לפרגן ליצירה מקומית, חינוכית ומעשירה לילדים ולגנים.
שירים שכתבנו יחד

דגנית היא תרפיסטית במוסיקה ואמא לשלושה ובחופשת הלידה האחרונה שלה החליטה לחבר את אהבותיה לילדים, מילים וטיפול לכדי יצירה אחת – ספר שירי ילדים.

דגנית מספרת כי המוסיקה והמילים הכתובות ליוו אותה משחר ילדותה ובמשך השנים הן התחברו לכדי מקצוע - טיפול באמצעות מוסיקה. "הטיפול משלב טכניקות שונות כגון נגינה, שירה משותפת וגם כתיבת שירים.  במהלך חופשת הלידה עם עמליה,בתי, התחלתי לחרוז חרוזים המבוססים על החוויות שלי איתה - טיול בשבילי הקיבוץ, ביקור של סבתא, משחק בצעצוע חדש ועוד. פרסמתי את השירים בפייסבוק ולאט לאט הם הצטברו לכדי ספר של ממש"

על מנת לממן את הוצאת הספר הכוללת איורים (של המאיירת ג'ני מיילכוב), עריכה לשונית  והדפסה פנתה דגנית למימון המונים בחסות "הדסטארט". בלינק המצורף תוכלו להתרשם הן מהשירים של הספר והן ממבחר תשורות הניתנות לכל מי שתומך בפרוייקט.

http://bit.ly/2LBi7fa

דגנית מוסיפה: "בספר דקלומים בחרוזים ושירי משחק המתאימים לתינוקות , פעוטות וילדים בגיל הרך. פעוטות אוהבים להקשיב לדקלומים ולשירים שמבוגרים קוראים להם, הן בזכות התכנים המעניינים אותם והן בזכות האינטימיות המתלווה לסיטואציה זו, מספרת דגנית. העדיפות בגיל הצעיר היא לטקסט קצר שאוצר המילים שלו מוכר לילד בגיל הרך, בעל חריזה קולחת וטבעית, הממחיש את הסביבה הקרובה ובעל מקצב פשוט. השירים מעשירים את אוצר המילים ומלמדים אותנו להתבטא ולהבין את האחרים טוב יותר. מומלץ להקריא שירים או סיפורים קצרים רבים ולהגביר את מידת המורכבות של הספר ככל שהילד יגדל.

שירי המשחק (כדוגמת "ידיים למעלה על הראש" המוכר לכולם) יוצרים תחושה של הנאה ועליצות ותורמים גם להתפתחות הקשב, התקשורת והמוטוריקה".

מוזמנים לפרגן ליצירה מקומית, חינוכית ומעשירה לילדים ולגנים.

הוספת תגובה חדשה