דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

נמצא פתרון לבעיות הסלולר בעוטף?

על פי דיווח שנמסר לראש המועצה האזורית אשכול גדי ירקוני מגורמי הצבא, השיבושים ברשת הסלולר טופלו והגיעו לכדי פתרון. במועצה מדווחים, כי אכן בשעות האחרונות לא היו שיבושים בתחומי המועצה ברשתות הסלולר וכי ההתקשרות בשלב הזה תקינה.
נמצא פתרון לבעיות הסלולר בעוטף?


בחודש האחרון סבלו תושבי אשכול והאזור משיבושים ברשת הסלולר כתוצאה מפעילות בטחונית במצרים. תושבים לא יכלו להוציא ולקבל שיחות והודעות, העסקים באזור נפגעו, וכן הפעילות החקלאית השוטפת. בשיחות שקיים ראש המועצה עם שר הבטחון וקצינים בכירים כדי להאיץ את הפתרון לעניין, נמסר כי הנושא מטופל בדרגים הבכירים ביותר מול המצרים וכי פועלים להגיע להבנות והסכמות סביב העניין ולהימנע מנקיטת צעדים חד צדדיים שעלולים לפגוע בשיתוף הפעולה החשוב. 
גדי ירקוני: ״אני מקווה שאכן כפי שנמסר לנו, השיבושים הגיעו לסיומם ולא יחזרו על עצמם. הדבר הסב פגיעה קשה בתושבים, שבין אירועי החירום מנסים לקיים כאן שגרת חיים נורמלית כמו בכל אזור בארץ. עם גילוי המנהרה היום, קיבלנו תזכורת משמעותית לחשיבותה של תקשורת סלולארית תקינה באזור כה רגיש מבחינה בטחונית. ההליכים המשפטיים מול רשתות הסלולר עומדים בעינם ואנו מצפים לפיצוי התושבים על היעדר השירות כמתחייב בחוזה איתם ועל הפגיעה הקשה בעסקים בחודש האחרון״.

הוספת תגובה חדשה