דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ניר מאיר נבחר לכהונה נוספת כמזכ"ל התנועה הקיבוצית

בבחירות למזכ"ל התנועה הקיבוצית שנערכו ביום שלישי 17/12/19, נבחר המזכ"ל המכהן, ניר מאיר (קבוצת שילר) לכהונה נוספת של ארבע שנים לאחר שזכה ב55.62% אחוזים מקולות הבוחרים. בין המברכים הרבים שהתקשרו לניר מאיר ביום שאחרי, בלטו גם יו"ר כחול לבן, ח"כ רא"ל (מיל') בני גנץ ושר האוצר, משה כחלון
ניר מאיר. צילום: ראובן קופיצ'ינסקי
ניר מאיר. צילום: ראובן קופיצ'ינסקי

לניר מאיר הצביעו 11,084 קולות לעומת 8,803 קולות לליאור שמחה.
אחוז ההצבעה בבחירות עמד על 32.93% אחוזים – 19,894 קולות כשרים מתוך 60,407 חברות וחברי קיבוצים שהם בעלי זכות הבחירה.

ועדת הבחירות לבחירת מזכ"ל התנועה הקיבוצית מודה לכל הקיבוצים, חברות וחברי הקיבוצים שלקחו חלק בתהליך הבחירות, וכן לפעילי התנועה ועובדיה שעזרו לתפעול הבחירות בצורה תקינה. 
מועצת התנועה הקיבוצית תאשרר את התוצאות הרישמיות בישיבה מיוחדת שתערך ביום שלישי הקרוב, 24.12  ואת בחירותו של מזכ"ל התנועה, ניר מאיר, לכהונה נוספת. 
על פי תקנון הבחירות למזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניתן לערער על תוצאות הבחירות בתוך שלושה ימים.

בין המברכים הרבים ששוחחו או שלחו הודעה למזכ"ל הנבחר ביום שאחרי, בלטו במיוחד יו"ר כחול לבן, ח"כ רא"ל (מיל') בני גנץ, שבירך את מאיר על ניצחונו ושוחח עמו על מצבם של הקיבוצים והחקלאות וכיצד ניתן לשפרו, שר האוצר, משה כחלון לו הודה מאיר על עזרתו באישור הסדר הביניים וחידוש הבנייה בקיבוצים וגם יו"ר העבודה-גשר עמיר פרץ ויו"ר הסוכנות היהודית, צחק (בוז'י) הרצוג.

לאחר היוודע התוצאות מזכ"ל התנועה פרסם בעמוד הפייסבוק שלו: "תודה. תודה לכל חברות וחברי הקיבוצים שהגיעו היום ולקחו חלק בבחירות לראשות התנועה שלנו. תודה לאלפי החברות והחברים שבאו והביעו אמון מחודש בנו, בדרכנו, בעשייתנו ובערכינו. תודה ענקית לאנשי המטה שלי בכל קיבוץ וקיבוץ.

אני גאה בכם ומודה לכם מקרב לב. שלב הסיכומים עוד יגיע. על אף האמון הברור והחד משמעי, אני חש עצבות רבה מהצורה בה התנהלה מערכת הבחירות הזו, שבה לצערי, נחצו קווים אדומים רבים. אנו אמורים להיות עמוד אש ערכי אשר מוביל את ישראל ולא לאמץ נורמות שליליות הזרות לנו ולדרכנו. לאור הערכים האלה ניהלתי את מערכת הבחירות שלי. אני גאה בכך מאוד.

החל ממחר, נחזור כולנו, חברות וחברי הקיבוצים מכל רחבי הארץ, שיתופיים ומתחדשים, לעבוד במשותף למען עתידה של התנועה הקיבוצית. בפניו אתגרים גדולים, ואיומים מורכבים. נמשיך ונפעל יחד, בשיקול דעת, באחריות ועם כל הניסיון העומד לרשותנו, מול הניסיונות הבלתי פוסקים לפלג ולפגוע בנו.

הלילה, אני מבקש לומר לכל חברות וחברי התנועה הקיבוצית – אעשה הכל כדי להמשיך להיות ראוי לאמונכם המחודש ולהמשיך ולהוביל את התנועה, הקיבוצים ואתכן חברות וחברי הקיבוצים כולם.

תודה. תודה. תודה.

ועכשיו, הגיע הזמן. לחזור לעבודה."

הוספת תגובה חדשה