דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מתנדבים להגשים לאראל את החלום - קיבוצניקים עם החברה

והשבוע: מתנדבים להפוך חתונה למושלמת, מעניקים לפליטים ביוון תקווה, ומגשימים חלומות ליום אחד
קיבוצניקים עם החברה
קיבוצניקים עם החברה

_____0



קיבוצניקים עם החברה 
29.11.2019

והשבוע: מתנדבים להפוך חתונה למושלמת, מעניקים לפליטים ביוון תקווה, ומגשימים חלומות ליום אחד

 

 

__________

שנתיים אחרי שנולד הפרויקט המרגש ״חתונה קהילתית״ לזוגות שאין ידם משגת, מתכוננים בקיבוץ בארות יצחק לחתונה השביעית במספר. הפעם: מיכל ויצחק, עולים חדשים שנפגשו בגרעין צבר המקומי. ההכנות ליום הגדול שיחול ב-12.12.19 בעיצומן, אבל יש עוד כמה דברים שחסרים כדי להפוך את הערב למושלם. אולי תוכלו גם אתם לעזור?

 

 

 

mynet

רוצים לדעת עוד על מעורבות חברתית ותרומה לקהילה בקיבוצים?

בקרו בערוץ המעורבות של קיבוץmynet

 

 

__________

ב-2017 הוקם באי לסבוס ביוון ״בית הספר השלום״. זו היתה יוזמה של תנועת "השומר הצעיר" וארגון "אג'ייאל", שביקשו לשפר את המציאות היומיומית הקשה מנשוא של החיים בצפיפות ובהזנחה במחנות הפליטים שבאי. באמצעות מתנדבים, רבים מהם קיבוצניקים, ויחד עם מורים שהם פליטים בעצמם, ממשיך בית הספר לחנך ולהעניק תקווה לדור הצעיר של מי שנאלצו לברוח ממולדתם 

 

 

__________

בחודש שעבר הגיעה ניידת המשאלות המשטרתית לקיבוץ גבעת חיים איחוד, כדי להגשים את חלומו של אראל לנג בן ה-14: להיות שוטר ליום אחד. אראל, שמתמודד עם שיתוק מוחין, קיבל בתחילת היום מדי שוטר, והמשיך לשורה של פעילויות ואטרקציות בליווי השוטרים, בהן הפלגה בספינת שיטור ימי ופגישה עם כלבן וכלב משטרה

 

 

 

mynet

קראו על מעורבות בחברה באתר התנועה הקיבוצית 

 

 

Facebook

LinkedIn

GooglePlus

 

______________

 

 

האותיות הקטנות

  • כל המלצה או בקשה המפורסמת בדף הקשר, עוברת בדיקה ראשונית, אך אין באפשרותנו לבדוק את כל הפרטים. אנו ממליצים לעשות בדיקה אישית לפני ההתחייבות להתנדבות.

  • בשל ה"מגדור" של השפה העברית, וכדי למנוע סרבול בקריאה, מרבית הפניות בדף הקשר מנוסחות בלשון זכר, אך מכוונות לנשים ולגברים כאחת.

  •  להסרה אוטומטית מרשימת הדיוור של "קיבוצניקים עם החברה", ליחצו על ״הסרה״ .

 

הוספת תגובה חדשה