דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מסייעים למפעל החיים של אורנה - קיבוצניקים עם החברה, 3.8.2017

והשבוע: תורמים להנצחת לוחמים, מארחים בכיף בבריכה, מתנדבות ביחד בגליל, מסייעים לפזורה הבדואית ומחפשים מתנדבים דוברי ערבית 
קיבוצניקים עם החברה
קיבוצניקים עם החברה

קיבוצניקים עם החברה
3.8.2017
והשבוע: תורמים להנצחת לוחמים, מארחים בכיף בבריכה, מתנדבות ביחד בגליל, מסייעים לפזורה הבדואית ומחפשים מתנדבים דוברי ערבית 
 
אורנה שמעוני. צילום מסךתורמים להנצחה באשדות יעקב מאוחד
אורנה שמעוני הקימה את בית איל - מרכז תרבות בריאות וספורט - לזכר בנה איל שנפל במלחמת לבנון הראשונה. מאז נבנה לפני 17 שנה ועד היום, פועל הבית מכספי תרומות בלבד. ייעודו הוא לשלב בעלי צרכים מיוחדים עם כל גווני הקהילה בתרבות, חינוך, בריאות, ספורט והנצחה. לאחרונה פתחה אורנה בפרויקט מימון המון לרכישת מיזוג אוויר לאגף בבית המנציח את כל נופלי מלחמות לבנון, שפתח את שעריו ללא הקירור המתבקש בקיץ הישראלי. היעד - 100 אלף שקלים - כבר הושג, אך אורנה תודה על כל תרומה נוספת שתסייע למפעל חייה.

בתמונה: אורנה שמעוני. צילום מסך
עוד על תרומה לבית איל
 
 יום כיף לילדי אליפלט במעברות. צילום: אורית אלוןחוויה עליזה לאורחים הצעירים בקיבוץ
13 קיבוצים נרתמו למשימה אנושית, חברתית ולא שגרתית הקיץ הזה: לארח בקיבוצים את ילדי הפליטים ומהגרי העבודה בעזרת עמותת "אליפלט". אחד מהקיבוצים שנענו לקריאה של "קיבוצניקים עם החברה", בארגון שהם עדי רכזת המעורבות החברתית של מעגן מיכאל, הוא קיבוץ מעברות. שיא היום נרשם בפעילות הבריכה אותה הובילו החינוך והנעורים של הקיבוץ. "היה מאוד מרגש לראות את ההתגייסות של חברי הקיבוץ ושל החינוך לפרויקט היפה הזה", מסכמת אורית אלון ממעברות. "היה מרגש במיוחד לראות את הנערים והנערות משמחים את הילדים הקטנים. הם עזרו לנו להפוך את היום המיוחד הזה לחוויה בלתי נשכחת עבור האורחים הצעירים שלנו".
בתמונות: ילדי ״אליפלט״ ביום הכיף במעברות. צילום: אורית אלון
קראו עוד על אירוח ילדי אליפלט
 
המתנדבות ממלכיה. צילום: אירנה, יחד בגלילהחברות שמתנדבות ב״יחד בגליל״
שלוש חברות מלכיה ענת המק שוהם, אילנה מורנו ועליזה שחף מתמידות כבר שנתיים בהתנדבותן ב"יחד בגליל" בקיבוץ מחניים. ״יחד בגליל״ פועל כקהילה תומכת לאנשים עם פיגור שכלי המשולבים בקהילה הרגילה ונותן מענה לאנשים עם מוגבלות מכל רחבי הצפון. כהמשך טבעי להתנדבותן של השלוש, הועצמו גם הקשרים והפעילויות בין ״יחד בגליל״ לקיבוץ מלכיה. לאחרונה הן אף זכו לפרגון מיוחד מענת גבע טרן, מנהלת ״יחד״: ״אי אפשר להפריז בחשיבותה של הנתינה שלכן. תודה על מסירותכן. תודה על נאמנותכן. תודה על האכפתיות שלכן ותודה על החיפוש המתמיד אחר עוד ועוד דרכים לתמוך ולקדם".
בתמונה: שלוש המתנדבות ממלכיה. צילום: אירנה, ״יחד בגליל״
עוד על החברות המתנדבות ממלכיה
 
?רוצים לדעת עוד על מעורבות חברתית ותרומה לקהילה בקיבוצים 
קיבוץ לטלפון הנייד שלכםmynet הורידו את האפליקציה של 
האפליקציה זמינה גם באפסטור לבעלי אייפון
 
פעילות של עמותת נור. צילום: עמותת נור

דרושים מתנדבים לסיוע לבדואים עיוורים
"נור" היא עמותה לשינוי חברתי, שמקנה לאדם הבדואי העיוור כלים שיאפשרו את שילובו בחברה כשווה בין שווים. מרכז העמותה ביישוב שגב-שלום, והיא פועלת בדרום ובנגב. בימים אלה דרוש לעמותה מתנדב/ת לטיפול בנושאים שוטפים, כולל רישומים של תקבולים ותשלומים והתכתבויות שונות וקשר עם משרדי ממשלה שונים - פעילות שניתן לקיים מהבית. מתנדבים נוספים דרושים לעמותה גם בשטח - לסיוע בפעילויות השוטפות: רכיבה על אופני טנדם, טיולים, פעילויות במועדונית השיקומית, לימוד עברית ועוד. 
מעוניינים להתנדב? פנו למייל malikg@netvision.net.il

בתמונה: פעילות של העמותה. צילום: עמותת נור

קראו עוד על עמותת נור
 
לעלם דרושים מתנדבים דוברי ערבית

דוברי ערבית עם לב פתוח
מחפשים.ות התנדבות משמעותית? תוכנית "דרך המלך" של עמותת "עלם" ברמלה ולוד מחפשת חונכים: אנשים עם לב פתוח ויכולת רצון ליצור קשר אישי, אוהד ותומך עם בני.ות נוער וצעירים.ות במצבי סיכון. ההתנדבות כרוכה בהתחייבות לפחות לשנה, שעתיים בשבוע ולהדרכה חודשית. ליווי והכשרה יינתנו למתאימים. מוזמנים ליצור קשר עם פתחיה, בטלפון 054-9773803.
تبحث عن التطوع في مجال مهم؟ مشروع "درب الملك" بجمعية عيلم تبحث عن متطوعين: اشخاص على استعداد لبناء علاقات متينة مع شبيبة تحت الخطر. الالتزام مطلوب لمدة سنة, ساعتين في الأسبوع و دورات شهريه من قبل مركزة المشروع. ارشاد ودعم من قبل المركزة للملائمين. للاستفسار الرجاء الاتصال: 0549773803 فتحية حداد

עוד על תוכנית ״דרך המלך״
 
עוד על מיזם ההתנדבות הקיבוצי
לארכיון דפי הקשר שלנו
עוד על מיזם ההתנדבות הקיבוצי
לארכיון דפי הקשר שלנו
חבבו אותנו בפייסבוק
כתובתנו
Website
 
האותיות הקטנות
  • כל המלצה או בקשה המפורסמת בדף הקשר, עוברת בדיקה ראשונית, אך אין באפשרותנו לבדוק את כל הפרטים. אנו ממליצים לעשות בדיקה אישית לפני ההתחייבות להתנדבות.
  • בשל ה"מגדור" של השפה העברית, וכדי למנוע סרבול בקריאה, מרבית הפניות בדף הקשר מנוסחות בלשון זכר, אך מכוונות לנשים ולגברים כאחת.
  • להסרה אוטומטית מרשימת הדיוור של "קיבוצניקים עם החברה", ליחצו על ״הסרה״ .
Copyright © 2017 קיבוצניקים עם החברה, כל הזכויות שמורות.
הניוזלטר נשלח אליכם בעקבות התעניינותכם במעורבות חברתית

כתובתנו:
קיבוצניקים עם החברה
גבעת חביבה
גבעת חביבה 37850
Israel

Add us to your address book
רוצים לשנות את הדרך בה אתם מקבלים הודעה זו?

הוספת תגובה חדשה