דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מנהלת משותפת – למען קיבוצי הגליל העליון

התנועה הקיבוצית ביחד עם המועצה האזורית הגליל העליון ו"פיתוח הגליל" מפעילים צוות משותף של ראשי הארגונים, מתוך תפיסת "המכלול האזורי" שמוביל מזכ"ל התנועה הקיבוצית בכלל המועצות בארץ, שבמהותה ההבנה שיש גופים שונים המשרתים את הקיבוצים על פי תחומים מוגדרים (מוניציפלי, התיישבותי וכלכלי), ומכאן הצורך ליצור "מנהלת משותפת", בה ידונו סוגיות המשותפות ומשפיעות על כולם
מנהלת משותפת – למען קיבוצי הגליל העליון

בתחילת השבוע התקיימה פגישה במועצה אזורית גליל עליון בנוכחות מזכ"ל התנועה הקיבוצית ניר מאיר, ראש המועצה גיורא זלץ, מנכ"לית המועצה עידית חמל, יו"ר פיתוח הגליל אורי דורמן, מנכ"ל פיתוח הגליל שגב ירבעם ורכז האזור רמי פלג.

הפגישה הינה חלק מתפיסת "המכלול האזורי" שמוביל מזכ"ל התנועה הקיבוצית בכלל המועצות בארץ, שבמהותה ההבנה שיש גופים שונים המשרתים את הקיבוצים על פי תחומים מוגדרים (מוניציפלי, התיישבותי וכלכלי), ולכן יש צורך ליצור "מנהלת משותפת" שבה ידונו סוגיות המשותפות לכולן ומשפיעות אחת על השנייה.

הגליל העליון הוא האזור הראשון בארץ בו הוקמה המנהלת המשותפת, שתפקידה, כאמור, לאחד כוחות ולשלב את החוזקות והייחודיות של כל אחד מהגופים במטרה ליצור תיאום מירבי ומכפיל כח לטובת 29 קיבוצי הגליל-העליון והאזור בכללותו.
הנוכחים סיכמו את הפגישה ואמרו כי שיתוף הפעולה הינו כורח המציאות המשתנה והמאתגרת וכי הם מאמינים שבכך יוכלו לשרת את הציבור באופן מיטבי ויעיל.

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר, אמר בסיום הפגישה: "זוהי הגשמה של מאמץ משותף בן שנתיים וחצי. אני מאושר שהגענו לרגע הזה ומודה מעומק ליבי לפרטנרים ולכל מי שעשה מאמץ כדי שהדבר הזה יתאפשר. אנחנו ממשיכים במאמצנו לפתח שיתופי פעולה כאלו גם באזורים נוספים ברחבי הארץ".

גיורא זלץ, ראש המועצה האזורית, אמר: "המנהלת הוקמה במטרה למנף את החוזקות והיכולות של שלושת הגופים, בכדי לסנכרן את העזרה לקיבוצי האזור, וליצור מכפילי כח לטובת הקיבוצים. המנהלת המשותפת מתכנסת אחת לחודש, ומועלים בה נושאים כלכליים, מוניציפאליים ורגולטורים ועדכונים אזוריים ופרטניים של קיבוצים כביטוי ומענה לצרכים העולים מהשטח".

הוספת תגובה חדשה