דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מזכ"ל התנועה הקיבוצית: "זכות גדולה להיות שותפים לעצרת הזיכרון לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל"

התנועה הקיבוצית תיקח חלק במימון העצרת השנתית לזכר ראש הממשלה יצחק רבין. מזכ"ל התנועה, ניר מאיר: "זו זכות גדולה להיות שותפים לעצרת הזיכרון לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל. אני קורא לחברות וחברי הקיבוצים, בנותינו ובנינו, חניכות וחניכי תנועות הנוער וכלל הציבור להצטרף אלינו ולהגיע במוצאי שבת הקרובה לכיכר רבין"
מזכ"ל התנועה הקיבוצית: "זכות גדולה להיות שותפים לעצרת הזיכרון לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל"

לאחר מספר שנים שבהן נערך דיון ציבורי ער באשר לתפקיד העצרת, החליטו המארגנים שהעצרת השנה תיערך תחת הכותרת המקורית מליל הרצח הבלתי נשכח. גם השנה מופקדת העצרת בידי חברת "סל הפקות", בראשות חמי סל (עין שמר), המפיקה את מרבית עצרות הזיכרון משנת 1995.

לבקשת המארגנים, החליטה מזכירות התנועה הקיבוצית להצטרף לעצרת וקוראת להשתתפות גדולה מקרב הציבור הקיבוצי - צעירים ומבוגרים כאחד.

חמי סל אמר בישיבת המזכירות בין היתר: "הבית הזה והתנועות היו חלק מהארגון של העצרת ב-95, מאז ועד היום כל העצרות מופקות על ידי עמותות פרטיות.

היה לי אישית ולאנשים כאן, ולחברי קיבוצים רבים קשר הדוק להפקות כל העצרות".

סל פירט את הקשיים במימון לאורך השנים.

"קיבלנו החלטה שאנחנו, הקבוצה שהפיקה את העצרות תמיד – עמותת 4 בנובמבר וחברת ההפקה שלי, נוביל את העצרת השנה ולא עמותות אחרות. קבענו שחוזרים לכותרת - כן לשלום, לא לאלימות", כמו אז בלילה ההוא ב4 בנובמבר 1995.

קבענו שיו"ר כחול-לבן ומי שקיבל את המנדט להקים ממשלה, ח"כ בני גנץ יהיה הנואם המרכזי, ונארח את רחל רבין שמעולם לא הגיעה לעצרות מסיבותיה שלה".

מזכ"ל התנועה ניר מאיר אמר: "זו זכות גדולה עבורנו לקחת חלק ולהיות שותפים בעצרת הזיכרון לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל. גם השנה, נתייצב בכיכר, נזכור את יצחק ואת מורשתו בה אנו מאמינים גם היום ונצא כולנו בקריאה – זוכרים את רבין. זוכרים את התקווה, זוכרים את ההסתה, כואבים את התוצאה.

אני קורא לחברות וחברי הקיבוצים, בנותינו ובנינו, חניכות וחניכי תנועות הנוער וכלל הציבור להצטרף אלינו ולבוא במוצאי שבת הקרובה לעצרת השנתית בכיכר רבין".

 

הוספת תגובה חדשה