דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מדהים! מטה אשר עלו לשמינית גמר גביע אירופה

המעופפים מהצפון ניצחו 3:1 את אלופת צ'כיה במשחק חוץ, ועשו הסטוריה כקבוצה הישראלית הראשונה שמעפילה לשלב זה. במשחק הראשון הפסידה הקבוצה באולמה הביתי 3:2. המאמן נעם כץ: "מגיע למשחק הזה את הכינוי נס בודוביצה"
מדהים! מטה אשר עלו לשמינית גמר גביע אירופה

 

מחזיקת גביע המדינה בכדורעף, הפועל מטה אשר-עכו עלתה לשמינית גמר גביע אירופה לאחר שניצחה ברביעי בערב 3:1 את אלופת צ'כיה, בודיצ'בה, במשחק חוץ. במשחק הראשון הפסידה מטה אשר 3:2 בביתה לאחר שהובילה כבר 2:0 במערכות. בשלב הבא ישחקו המעופפים מהצפון מול אלופת רוסיה, בלוגרד, מהנבחרות הטובות באירופה. זו הפעם הראשונה שקבוצה ישראלית מגיעה לשלב כזה במפעל הכדורעף האירופאי.

מאמן  הקבוצה, נעם כץ: "מגיע למשחק הזה את הכינוי נס בודוביצה. כנגד כל הסיכויים השחקנים נתנו משחק הירואי ומלא השראה. הצ'כים כבר הכינו את השמפניה מאחורי הספסל אבל הצלחנו לתקן את הטעויות מהמשחק הקודם והפגנו התעלות אישית וקבוצתית. הצלחנו לעלות ולהביא למטה אשר את בלוגרד קבוצת הפאר הרוסית שבסיבוב הבא ואני מקווה שהכדורעף הישראלי ידע עוד ימים מאושרים כמו היום".

קפטן הקבוצה, אלכס אוסוקין: "בעזרת אמונה ומלחמה קבוצתית הכל אפשרי... הניצחון היום הגיע מהכנה מצויינת ועבודה קשה באימונים של כל הסגל. קרדיט עצום מגיע למאמן שלנו, נעם כץ, שעה הכנה טקטית ומנטאלית יוצאת מן הכל למשחק הקרוב. תודה נוספת מגיעה להנהלת מטה אשר עכו שדאגה לכל פרט קטן במסעות שלנו לאירופה וזה נתן לנו לשקט וריכוז אך ורק לכדורעף. אני מקדיש את הניצחון היום לכל מועצת מטה אשר ולעיריית עכו וכל האוהדים המדהימים שלנו. יאללה כובשים את רוסיה!"

הוספת תגובה חדשה