דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

לא שותקים. לא עומדים מנגד

מזכ"ל התנועה: "בואו לקחת חלק בהפגנות נגד השחיתות בכל הארץ". בהמשך להחלטה של התנועה הקיבוצית להצטרף למחאה הצוברת תאוצה נגד השחיתות ונגד התנהלות הממשלה והקואליציה, תחת עננת החקירות והחוקים הבעייתיים, השתתפו פעילי מטה התנועה ובראשם מזכ"ל התנועה ניר מאיר, בהפגנה במוצ"ש בתל אביב. בנוסף להפגנה זו השתתפו חברי קיבוצים רבים ובהם גם פעילי התנועה בהפגנות נגד השחיתות שנערכו בצמתים רבים ברחבי הארץ





 
לא שותקים. לא עומדים מנגד
בהפגנה בתל-אביב: אלוף (מיל.) נועם תיבון, הסופרת ד"ר גלי תיבון, ראשת אגף החברה בתנועה הקיבוצית אילת ג

 

בהמשך להחלטה של התנועה הקיבוצית להצטרף למחאה הצוברת תאוצה נגד השחיתות ונגד התנהלות הממשלה והקואליציה, תחת עננת החקירות והחוקים הבעייתיים, השתתפו פעילי מטה התנועה ובראשם מזכ"ל התנועה ניר מאיר, בהפגנה אמש (שבת) בתל אביב. בנוסף להפגנה זו השתתפו חברי קיבוצים רבים ובהם גם פעילי התנועה בהפגנות נגד השחיתות שנערכו בצמתים רבים ברחבי הארץ.

 ניר מאיר, מזכ"ל התנועה הקיבוצית: "אני קורא לכל חברי וחברות תושבים וילדיהם, לעשות מעשה, לצאת מהבית להפגין. אנחנו מצטרפים למאבק האזרחי החשוב בעד שלטון החוק ונגד השחיתות השלטונית. זהו לא מאבק של שמאל או ימין. זהו מאבק של כל מי שרוצה שמדינת ישראל תהיה מדינת חוק ושהשלטון הנבחר יהיה נקי משחיתות. התנועה הקיבוצית קוראת לכל חברי ותושבי הקיבוצים להצטרף למחאה בתל אביב ובכל מקום בו יתקיימו עצרות מחאה במוצאי שבת הקרובה ובכל שבת אחריה".

צילום דב קרדומאיר הוסיף: "כזכור, כבר אחרי ההפגנה הראשונה בתל-אביב אליה הגיעו רבבות אנשים, הודיע נתניהו ש"חוק ההמלצות" לא יחול גם עליו- זוהי תוצאה ישירה של ההפגנה, וזוהי זכות שהרוויח הציבור שיצא לרחובות- הרוויח בזכות ולא בחסד- אך עלינו לשמור על זה גם הלאה, לא לתת לחוקים הללו לעבור, גם לא בעוד שבוע, גם לא בעוד שבועיים.
מכיוון שרוב מוחלט של הקיבוצים מצויים בפריפריה, אנחנו לא מצפים להגעה מאסיבית של חברי קיבוצים לתל-אביב, ההפגנות בצמתים בכל מקום חשובות לא פחות! לא נוכל להגיד "נתתי לזה לעבור לידי" אלא ניקח חלק אקטיבי במחאה נגד השחיתות! כי זוהי בושה- לא פחות מכך!", סיכם מזכ"ל התנועה.

 

 

 

 הפגנת מחאה בקרית-שמונה. צילום: דב קרדו

 

בהפגנה בתל-אביב: אלוף (מיל.) נועם תיבון, הסופרת ד"ר גלי תיבון, ראשת אגף החברה בתנועה הקיבוצית אילת גלס, עידו גלס ומזכ"ל התנועה ניר מאיר

הוספת תגובה חדשה