דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

"כשאין חומות אין מה לשבור"

כחלק משיתופי הפעולה של אגף החינוך בתנועה הקיבוצית עם משרד החינוך מקיימת מחלקת "הגן הקיבוצי" סיורי למידה בגן הקיבוצי. ביום חמישי, התקיים סיור למפקחי המחוז החרדי בקיבוץ רמת הכובש.
"כשאין חומות אין מה לשבור"
בתמונה שתי בנות מקסימות, מסבירות לחיים רוזנשטיין מפקח (גני ילדים) בקדם יסודי במשרד החינוך, על המבנה

וכך סיכם חיים רוזנשטיין מפקח (גני ילדים) בקדם יסודי במשרד החינוך את היום המשמעותי שעבר: "זו הייתה בשבילי למידה וחויה משמעותית, להכיר מקרוב את הגן הקיבוצי, בקיבוץ רמת הכובש.
למצוא ילדי גן עם מעוף מחשבתי ויצירתי, הבעה רגשית והכלה של הילדים בינם לבין עצמם וכמובן המעטפת של צוות המקצועי והחמים בגן, המאפשר לילד להתבטא ולהביא להגשמת יכולתיו לפי כישוריו. אהבתי את הרוגע המשתלב בלמידה וחקר בשפה גבוהה ועשירה, והרגשתי כמה הילדים מחוברים לגן ופנויים רגשית להתפתחות נכונה ואמיתית. מהיום הזה לקחתי לעצמי ארגז כלים משמעותי. הלוואי שכל הילדים בישראל היו זוכים למודל גן שכזה.
בנימה אישית: הרגשתי בשיח עם הילדים שעדיין אין להם תבניות בראש וחשבתי לעצמי. "כשאין חומות אין מה לשבור". 

 סיור דומה נערך לפני מספר שבועות במערכת החינוך לגיל הרך בקיבוץ חצור, בו התארחו בקיבוץ מפקחות של הקדם יסודי במחוז דרום של משרד החינוך בראשות מנהלת האגף לחינוך קדם יסודי במשרד, אורנה פז, נציגות של מנהלות חינוך במועצות האזוריות, נציגות של מנהלות חינוך בקיבוצים, מדריכות הגן הקיבוצי ואגף חינוך של התנועה הקיבוצית.

הוספת תגובה חדשה