דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

"כל הניסיון שבעולם לא יכול להכין אותנו לימים כאלו. ולמרות הקושי הרב, אנחנו נשארים קהילות מלוכדות וחזקות"

ראש המועצה האזורית שער-הנגב, אופיר ליבשטיין כתב לתושבי המועצה, והוסיף: "על פי ההערכה כרגע, מחר צפוי לנו יום דומה. אני מפציר בכם, תושבים יקרים, להמשיך ולהשמע להנחיות ההתגוננות. שמרו עליכם ועל יקיריכם".
בתנועה הקיבוצית בתנועה נמצאים בקשר עם ראשי המועצות וכל הקיבוצים בעוטף עזה, ומיודעים על מספר היוצאים מכל קיבוץ ובמקביל מוודאים שהקיבוצים "הקולטים" את קיבוצי הדרום ערוכים לקליטה מיטבית.
לוגו תנועה

אופיר ליבשטיין, ראש המועצה האזורית שער הנגב, כתב הערב (שלישי) לתושבי המועצה בסיכום יום הלחימה: "עבר עלינו יום לא פשוט. כמעט 100 רקטות נורו לעבר יישובי שער הנגב. לשמחתי הרבה, תושבי שער הנגב נשמעים להנחיות ההתגוננות ולמרות הירי המסיבי אין נפגעים בגוף והנזק לרכוש הוא קל. 

אני גאה בכל אחת ואחד מכם על ההתמודדות הלא פשוטה, כל משפחה בדרכה.

לצערי, יש לנו ניסיון רב במצבי חירום. אך כל הניסיון שבעולם לא יכול להכין אותנו לימים כאלו. ולמרות הקושי הרב, אנחנו נשארים קהילות מלוכדות וחזקות. 
אני חוזר ומודה לכל עובדי המועצה והמתנדבים בישובים ובחמל המועצתי. בעבודה מקצועית ומסורה של כולנו, בהערכות נכונה ובהקשבה לצרכים של כולם, נצלח את ההסלמה הנוכחית, כמו שצלחנו אחרות לפניה.

על פי ההערכה כרגע, מחר צפוי לנו יום דומה. אני מפציר בכם, תושבים יקרים, להמשיך ולהשמע להנחיות ההתגוננות. 
שמרו עליכם ועל יקיריכם.

בחדר המצב של התנועה הקיבוצית בשיתוף מרכז המועצות האזוריות, תנועת המושבים והקיבוץ הדתי מממשיכים לקבל עדכונים מגורמי הממשלה והצבא על הנעשה בשטח.
בתנועה נמצאים בקשר עם ראשי המועצות וכל הקיבוצים בעוטף עזה, ומיודעים על מספר היוצאים מכל קיבוץ.
אנשי חדר המצב מקבלים פניות רבות מקיבוצים לקלוט את חברינו מהדרום, אך נכון לעכשיו, רוב החברים שיצאו צפונה עשו זאת לחברים ומשפחה. במקביל מוודאים שהקיבוצים "הקולטים" את קיבוצי הדרום ערוכים לקליטה מיטבית.
 

הוספת תגובה חדשה