דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

יו"ר מרצ, ח"כ תמר זנדברג, ביקרה בקיבוץ מעגן מיכאל 

יו"ר מרצ, ח"כ תמר זנדברג, ביקרה בקיבוץ מעגן מיכאל 

יושבת ראש מרצ ביקרה השבוע (יום א') בקיבוץ מעגן מיכאל בפאב המקומי "סוניה"  בפאב נכחו לצד תושבי הקיבוץ גם תומכי מרצ מאזור זיכרון יעקב ושאר היישובים בצפון. זנדברג ציינה: "האלטרנטיבה כרגע זה הרבה מפלגות מרכז, אפילו לא ברור מי הן בדיוק. הרבה גווני מרכז לא ברורים המשכפלים את עצמם על חשבון הגדלת הנתח של החלפת שלטון ביבי אבל אין להם את מה שיש למרצ שזה אידאולוגיה חזקה וברורה. בעלת ערכים ברורים". עוד הוסיפה: "שאני נבחרתי לראשות מרצ אני ישר קראתי לחברי כנסת מ'יש עתיד' ו'מהעבודה' שהם אנשי שמאל קראתי להם לחבור למרצ ולהיות גאים בערכים של דמוקרטיה ישראלית, צדק חברתי נגד הכיבוש ונגד חוק הלאום. אותם חברי כנסת כולל פעילים מצאו את עצמם מצנזרים את עצמם אמרו הציבור לא יבין זה לא הזמן. אני אומרת חד משמעית זה המקום לצאת לקרב ערכי על החברה הישראלית ועל דמותה להגיד שערכים זה שמאל ושמאל זה מרצ".
בביקור התייחסה זנדברג למאבק באסדות הגז ואמרה: "תפיסת עולם של מרצ זה מאבק סביבתי. על כל זרועותיו זה משהו קריטי עבורי הייתי ראש התנועה סביבתית חברתית אנו מודעים למאבק אסדות הגז האמת שתכננו דיון בשדולה אבל הכנסת התפזרה לפני שהספקנו להוציא זאת לפועל. המאבק לא אבוד ויש המון מה לעשות ראו את מאבק חוף פלמחים שנעצר אפילו שהדחפור היה על השטח. כאשר הייתי חברה במועצת העיר תל אביב ושם לחמתי על מאבקים סביבתיים שהם אף פעם לא רק סביבתיים יש בהם מהיבטים של: בריאות, ביטחון ומאבק בשחיתות. אני וחברים בכנסת הקודמת היינו מחויבים אליו זה צדק ולכן צדק סביבתי זה ביטוי ברור של צדק ואנו נמשיך במאבק".
בעוד שבועיים ייערכו בחירות פרמרייז במפלגת מרצ ותמר זנדברג ביקשה לציין כי: "מרצ היא אחת משלוש מפלגות שעורכות פריימריז ויש לנו מגוון רחב ענק של מתמודדים יש לנו חבר קיבוץ שמתמודד וניתן לחברי המפלגה להרכיב את הרשימה הטובה ביותר".

הוספת תגובה חדשה