דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

טעים להכיר: אילות מרקט – שוק איכרים בקיבוץ אילות

בכל יום שישי (עד לסוף חודש מרץ 2020) יתקיים בקיבוץ אילות, הקיבוץ הדרומי בעולם הנמצא בכניסה לאילת, שוק איכרים מקומי. מבקרי השוק יוכלו ליהנות מתוצרת חקלאית איכותית וטרייה בקנייה ישירה מהחקלאים, לצד דוכני ומוצרי מזון המיוצרים גם הם בערבה
צילום: יוד צילומים
קרדיט צילום: יוד צילומים

המבקרים בשוק האיכרים יוכלו למצוא: פירות וירקות כגון עגבניות, מלפפונים, פלפלים, פומלות, תירס, לימון, פטריות, עשבי תיבול ועוד. אוהבי התמרים יוכלו לבחור בין תמרי מג'הול של קיבוץ אילות לבין תמרי דקל נור של קיבוץ אליפז. המעדיפים תוצרת אורגנית יהנו מהמגוון הרחב של קיבוץ נאות סמדר המציע שמן זית, זיתים, גבינות, ריבות, תמרים, יינות ועוד. שתייני הבירה יוכלו לרכוש בירת בוטיק של המותג "BEERצינות" המיוצרת בקיבוץ קטורה ומגיעה בטעמים מפתיעים בהשראת הערבה: "קול מג'הול", "תמנע", "טל המדבר"  ועוד. חובבי המתוק יוכלו ליהנות מטעמים משובחים של גלידת יטבתה או קפה ומאפה. מי שמתגעגע לטעמים של הבית יוכל להתענג על "סנדוויץ' של שישי" מבית מסעדת כפות תמרים, ולרכוש אוכל מוכן לשבת ביריד האוכל המוכן הגדול ביותר באילת ובערבה. כל זה והפתעות נוספות יחכו לכם בשוק האיכרים של קיבוץ אילות.

לצד השוק מתחם ישיבה על הדשא באווירה קיבוצית פסטורלית ומזמינה, המשדרג את חווית הקנייה בשוק למקום בילוי של שישי בבוקר.

הפרויקט הוקם ביוזמת אנשי התיירות של קיבוץ אילות ובתמיכת החברה הכלכלית לפיתוח התיירות בחבל אילות וכחלק מ- WINTER SUN FESTIVAL המתקיים באילת.

שוק האיכרים נפתח בתזמון מושלם עם פתיחת עונת התיירות הנכנסת שבמסגרתה ינחתו  כ-50 טיסות בכל שבוע בשדה התעופה הסמוך "רמון". התיירים יוכלו ליהנות מאווירת שישי ייחודית בקיבוץ, ליהנות מכל טעמי הערבה במקום אחד ולפגוש את החקלאים פנים אל פנים.

שוק האיכרים יתקיים ברחבה החיצונית של כפות תמרים קיבוץ אילות בכל יום שישי בין השעות 8:00-14:00 עד לתאריך ה-27/3/2020.  

 

הוספת תגובה חדשה