דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ח"כ זנדברג: ״כשאומרים לנו שיש חשש שמדינה זרה מנסה להתערב בבחירות מתכוונים להודעה השקרית שהופצה שלשום"

יו"ר מרצ דיברה בכנס הנהגות הקיבוצים של התנועה הקיבוצית והדגישה: "המרכז הוא שבשבת, הוא מסתובב לפי הרוח, מרצ היא הרוח בגלגלי השבשבת"

זנדברג: ״שעה אחרי ההודעה של נתניהו על הצהרה דרמטית התחילה להסתובב הודעה שקרית שמאשימה את הפרקליטות והמשטרה בבידוי וההעלמת ראיות. כשאומרים לנו שיש חשש שמדינה זרה מנסה להתערב בבחירות בדיוק לדברים כאלה מתכוונים"
צילום: דנה בר-און

״שעה אחרי ההודעה של נתניהו על הצהרה דרמטית התחילה להסתובב הודעה שקרית שמאשימה את הפרקליטות והמשטרה בבידוי וההעלמת ראיות. כשאומרים לנו שיש חשש שמדינה זרה מנסה להתערב בבחירות בדיוק לדברים כאלה מתכוונים. להפצת פייק ושקרים על ידי מישהו שיש לו במקרה מאגרי טלפונים של כל אזרחי המדינה. את ההודעה השקרית הזאת אני מבקשת עוד היום מועדת הבחירות, המשטרה והשב״כ לבדוק בהקדם.

״אני לא מוכנה לקבל את זה שיש שמאל חברתי וימין מדיני או להיפך. תפיסות העולם האלה באות ביחד. הממשלה שמקצצת את השירותים החברתיים היא אותה ממשלה שמספחת ואותה ממשלה שפוגעת בחקלאות הישראלית היא הממשלה שאוסרת על תחבורה ציבורית בשבת ומדירה נשים מהקמפוסים״.

״מול הימין הקיצוני והמרכז החלול אנחנו נוביל פה את השמאל. המרכז הוא שבשבת, הוא מסתובב לפי הרוח, מרצ היא הרוח בגלגלי השבשבת. בלי מרצ כל ממשלה היא ממשלת ימין. בלי מרצ גם באופוזיציה שוכחים שהם נגד חוק הלאום ונגד גירוש פליטים״.

הוספת תגובה חדשה