דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

זוכרים את איילה יפרח ז"ל שנספתה באסון הכרמל - מירוץ אופני שטח ברמות מנשה

כמדי שנה, ובפעם השישית, מארגנת קהילת רמות מנשה וקבוצת הנשים "בשביל האיילה", בסיוע מועצה אזורית מגידו, מרוץ אופני שטח לכל המשפחה לזכרה של איילה יפרח שנספתה באסון הכרמל. המרוץ יתקיים בתאריך 25.5.19, וההרשמה תסתיים ב-21.5.18. בואו לרכוב ולעודד!



מירוץ אופניים לזכר איילה יפרח ברמות מנשה

את הקבוצה לזכרה של איילה ז"ל הקימה וייסדה הדס וייס, אחותה של איילה המתגוררת בקיבוץ רמות מנשה. בקבוצה הנשים משתתפות 40 רוכבות מיישובי המועצה האזורית מגידו והסביבה. הרוכבות מקיימות את הפעילות בסופי שבוע, יוצאות לטיולים ארוכים ברחבי ישראל ואחת לשנה גם בחו"ל. הפעילות נתמכת על ידי מועצה אזורית מגידו.

ילדי קיבוץ רמות מנשה והוריהם, לוקחים זו השנה השלישית את ההפקה כפרויקט התנדבותי של "בני מצווה", וכהכנה נפגשו עם אמא של איילה ז"ל כדי להכיר ולשמוע על איילה ועל האסון הנורא. מחלקות המועצה השונות תומכות ומסייעות בהפקה המורכבת ומתנדבים רבים תושבי המועצה האזורית מגידו שותפים להכנות וארגון המרוץ. 

המרוץ יתקיים ב- 25.5.19  ובו מקצים תחרותיים ל-56 ו-28 ק"מ, מקצי ילדים ומסלול עממי-משפחות של כ- 3.5 ק"מ. המסלול מהנה,זורם, חוויתי ומאתגר, ומתקיים בתוואי שטח מגוון ב''מגרש'' הכי יפה בארץ - אזור רמות מנשה.

המסלול מתחיל בזינוק מאזור הבריכה בקיבוץ לכיוון חוות דובי ועין מחוללים, מטפס להר חורשן, רכיבה בכמה מהסינגלים המשובחים והזורמים של ההר, גלישה מהירה בשבילים לבנים מערבה לכיוון בת שלמה, חצייה מרעננת של נחל מועד ועלייה חזרה לרמות מנשה.

למשפחות וילדים מגיל 9 הקפה נעימה של כ-3.5 ק"מ סביב הקיבוץ עם "טעימה" קלה של רכיבת שטח.

לרוכבים מנוסים הקפה באורך של כ-28 ק"מ עם טיפוס מצטבר של כ- 500 מ' (הקפה אחת או שתיים לבחירה)

הזינוקים החל משעה 7:30. 

בסיום יתקיים טקס הענקת גביעים ומדליות והרוכבים והקהל ייהנו ממוזיקה טובה וכיבוד.

הרשמה למרוץ באתר איגוד האופניים תסתיים ב- 21.5.18, ולכל רוכב תוענק ערכת משתתף עם חולצה ו"פינוקים" נוספים.

בואו לרכוב ולעודד!

קישור לרישום: מרוץ איילה רמות מנשה

 

הוספת תגובה חדשה