דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הפתרון האולטימטיבי לחופשה בזול - החלפת דירות!

כדי להוזיל את עלויות החופשות בישראל נפתחה בעבר בדף הפייסבוק של התנועה הקיבוצית קבוצה להחלפת דירות בין קיבוצניקים (אבל לא רק) ברחבי הארץ. מטבע הדברים הייתה הקבוצה רדומה בחורף, ולקראת עונת החופשות מחדשים בתנועה את פעילותה.
חופשה בהחלפה

חופשת הקיץ כבר כאן, ועונת הזמנת החופשות בעיצומה. כדי להוזיל את עלויות החופשות בישראל נפתחה בעבר בדף הפייסבוק של התנועה הקיבוצית קבוצה להחלפת דירות בין קיבוצניקים (אבל לא רק) ברחבי הארץ. מטבע הדברים הייתה הקבוצה רדומה בחורף, ולקראת עונת החופשות מחדשים בתנועה את פעילותה.
איך זה עובד? פשוט מאוד:
הצטרפו לקבוצה 'חופשה בהחלפה - חילופי דירות בין קיבוצניקים (אבל לא רק)', פרסמו פוסט עם הפרטים על הדירה שלכם, נסו לתאר בכמה מילים את אופי הדירה, את הקיבוץ שלכם וקצת על האטרקציות בסביבה שלכם. אחר כך חפשו פוסטים של חברים אחרים בקבוצה, ואולי תמצאו את הדירה הבאה שבה תנפשו. הגיבו למפרסם או שלחו לו הודעה אישית. מכאן זה בידיים שלכם. חופשה מהנה!
חשוב להבהיר - את הקבוצה מתחזקת התנועה הקיבוצית. עם זאת, התנועה אינה נושאת באחריות על פרסומים בקבוצה ועל סיכומים שיתקבלו בין חברי הקבוצה. כל מחלוקת יש לפתור מול האדם שעמו סיכמתם על חילופי הדירה.

להצטרפות לקבוצת החלפת הדירות בפייסבוק 

הוספת תגובה חדשה