דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הנה השליחים יוצאים

שליחי התנועה הקיבוצית לרחבי העולם עברו סמינר מסכם לפני היציאה לחו"ל
דרור ישראל. סמינר ההכנה לשליחים החדשים
דרור ישראל. סמינר ההכנה לשליחים החדשים

השבוע התקיים בבית התנועה הקיבוצית, בכנרת ובאורנים סמינר הכנה של הבונים דרור לשליחי התנועה הקיבוצית ברחבי העולם. 
בסמינר, שנערך בשיתוף "החלוץ למרחב" ו"בינה" שמעו שליחי התנועה הקיבוצית של משלחת קיץ 2017 היוצאים לאמסטרדם, פריז, פרנקפורט, שטוקהולם, פרת', ניו זילנד, מרילנד (וושינגטון) טורונטו וקורדובה, הרצאות מפי מזכ"ל התנועה, ניר מאיר והמשנה למזכ"ל גיל לין. בנוסף, עברו מערכי הדרכה על דמותו של השליח, עידוד עלייה וקליטה וקיבלו סקירה על תולדות הבונים דרור ונפגשו עם שליחים חוזרים. 
כזכור, לפני חודשיים נפגשו מזכ"ל התנועה ניר מאיר ומנכ"לית הבונים דרור שירי מדר עם יו"ר הסוכנות היהודית, נתן שרנסקי וצוותו המקצועי.
מאיר הציג בפני שרנסקי את החלטתה של התנועה הקיבוצית לחזור למעורבות ישירה בפעילויות תנועות הנוער בחו"ל: "אנחנו נחזור ונשלח שליחים שלנו ומטעמנו לפעילות ציונית בקהילות היהודיות בחו"ל".
מזכ"ל התנועה הדגיש כי המצב הקיים בו התנועה הקיבוצית נושאת באחריות כלפי פעילויות לגביהן אין לה סמכות, אינו קביל ולא יוכל להימשך.
יו"ר הסוכנות שמח לשמוע על כוונתה של התנועה הקיבוצית לחזור למעורבות ופעילות משמעותית, והדגיש את המחויבות של הסוכנות לעידוד העלייה והפעילות בקהילות היהודיות. יו"ר הסוכנות הסכים עם דבריו של ניר מאיר ואמר כי "מפת חלוקת השליחים בעולם לא תשתנה והדברים יסוכמו לפרטים ברמת דרגי המקצוע".

הוספת תגובה חדשה