דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

האקתון אתגרים 2019 יתקיים השנה בעמק הירדן

האקתון אתגרים השנתי של איגוד התעשייה הקיבוצית  יתקיים השנה בהובלה משותפת עם מרכז כינרת לחדשנות ועם קבוצת צמח מפעלים והמכללה האקדמית כנרת. ההרשמה להאקתון בעיצומה, ובתאריך  ה-23/9/19 יתקיים ארוע ההזנקה. 
האקתון אתגרים 2019 יתקיים השנה בעמק הירדן

האקתון האתגרים שיתקיים בתאריכים- 23-25/10/19,  יתפרש על פני 44 שעות רצופות ויניח בפני המשתתפים אתגרים בוערים מעולם הקיימות והאגרו טק איתן מתמודדות רבות מהחברות בעולם. המטרה הניצבת מול משתתפי ההאקתון היא לפצח את אותם האתגרים של התעשייה ואף להביא לבשורה עולמית בתחום. 

בהאקתון ייקחו חלק כ-120 מוחות מבריקים מעולם התעשייה, האקדמיה, ההיי-טק, החקלאות והמחקר אשר יתמודדו עם האתגרים במרחב נקי מהסחות דעת במרכז כנרת לחדשנות ויזמות. 
האקתון יתקיים במכללה האקדמית כנרת בשילוב בית ספר להנדסה, משתתפי האקתון יזכו באירוע יוצא דופן מלא, כולל מנטורים מומחים במגוון תחומים, מעבדות , סדנאות מלאכה ותלת מימד, שפע של פינוקים, מתחם לינה מדוגם, הרצאות של בכירים במשק, ונטוורקיג מגוון ואיכותי במיוחד.

את האתגרים שיפצחו משתתפי האקתון בחרו חברות שונות מהתעשייה הקיבוצית ומצמח מפעלים, מתוך המציאות הקיימת. מבין האתגרים ניתן למצוא: טיפול בפסולת אורגנית, קילוף קלחי תירס טריים ללא פגע ומגע אדם, אתגר הטיפול בתמלחות, אתגרי טיפול בפסולת תעשייתית ומיחזור.

מרים דרוק מנכ"לית איגוד התעשייה הקיבוצית: "האקתון מאפשר לתעשייה הקיבוצית לקדם חדשנות, שיתופי פעולה וקיימות עיסקית. צפויה בו עבודת צוות מרתונית עם אנרגיה יצירתית לפיצוח האתגרים שהציבו התעשיות לצוותים. הפתרונות לאתגרים מחזקים את יציבותה והתמודדותה של התעשייה עם האתגרים שעומדים בפיתחה".

מנשה שלום מנכ"ל צמח מפעלים: "קיום האקתון האתגרים כאן בעמק הירדן לא רק ששם אותנו ואת מרכז החדשנות על המפה, אלא יוביל לפתרון בעיות איתן אנו מתמודדים באופן יום יומי ובסופו של יום יכול גם להוציא מתוכו בשורה עולמית לאתגר הגלובלי. זהו צעד חשוב במיצוב עמק הירדן כמוביל בתחום האגרו- טק. בימים אלו נפתחת ההרשמה ואני מקווה לראות גם נציגות נכבדת מאזורינו".

להרשמה לחצו כאן

הוספת תגובה חדשה