דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

אתגרים 2018 - האקתון אזורים מנותקי רשת

ההאקתון הראשון בהובלת התעשייה הקיבוצית
בואו להיות חלק מלמעלה מ-100 מהנדסים, מעצבים, סטארטפיסטים וחוקרי סביבה במפגש של חדשנות

האקתון התעשייה הקיבוצית

האתגר:
כ 80% מתושבי מזרח אסיה חיים ללא גישה לשירותי רפואה בסיסיים
כ 80% מתושבי אפריקה הכפרית חיים ללא גישה לחשמל
2.3 מיליארד איש בעולם חיים ללא גישה לסניטציה בסיסית

על פי תחזיות האו"ם, הבנק העולמי וגופים נוספים, עד 2050 אוכלוסיית העולם תגיע לכ 10- מיליארד בני אדם אשר יצטרכו לחיות על משאבים מוגבלים עם דרישות גדלות והולכות למקורות מים נקיים, מזון
זמין ואנרגיה.

ההזדמנות:
Industry 4.0 ומהפכת הביזור מביאים הזדמנויות גדולות לפתרונות חדשים. מעולם לא חוותה האנושות שפע כזה של הזדמנויות להתחבר, להמציא ולהביא פתרונות מכל מקום בעולם לכל מקום. בין מדפסות תלת ממד לאינטרנט אלחוטי ולכלכלה שיתופית מתקדמת - עסקים וארגונים עובדים על פתרונות לרבים מהאתגרים.

דולב, סולב ואיגוד התעשייה הקיבוצית מזמינים אתכם לתהליך חדשנות מיוחד שבשיאו האקתון אתגרי אזורים מנותקי רשת. בשילוב טכנולוגיות, שיתופי פעולה ורעיונות נוכל לפתור חלק מהאתגרים הנוצרים עם הצמיחה המהירה באוכלוסיה ובראש וראשונה המחסור במשאבים בהזנה, מים, חקלאות ורפואה. זהו המפגש הראשון בשרשרת אירועים שנתיים שימקמו את התעשייה הקיבוצית במרכז הזירה הבינלאומית.

התעשייה הקיבוצית מקדמת חדשנות כמנוף לפריצות דרך בתחום
תמיד הובלנו בפיתוח פתרונות לא שגרתיים לבעיות קיומיות. של מדינת ישראל, של עצמנו, ושל העולם. עלינו מוטלת האחריות לשאת נס ולהוציא חדשנות יחודית מישראל ולעולם. זהו הראשון בסדרת אירועים שתוביל חדשנות חברתית טכנולוגית מתוך התעשייה הקיבוצית.

מה זה האקתון?
האקתון הוא מפגש מרוכז של אנרגיה יצירתית. במשך שלושה ימים נקיים מרתון של יצירה. זו חוויה של פעם בחיים: כמאה איש מכל רחבי הארץ יעבדו בצוותים משולבים על רעיונות ואבות טיפוס של פתרונות
פורצי דרך לאתגרים המאפיינים אזורים מנותקי רשת.

האקתון התעשייה הקיבוצית



מי מגיע לאירוע?
כ100 איש מרחבי הארץ ומתחומים שונים: מהנדסים, מעצבים, חקלאים, מדענים ועוד. עובדי המפעלים, סטודנטים ואחרים. זו תחרות פתוחה : כל צוות עובד על הפרוייקט שלו ומדורג גם על ההצלחה שלו, וגם על העזרה שהוא נותן לצוותים אחרים. לרשות הצוותים עומדים בעלי מקצוע נוספים להתייעץ בהם וכן סדנה משוכללת לדיגום שכוללת מדפסות תלת ממדיות, אמצעים לשרטוט ממוחשב, מכונות יצור ועמדות עבודה בעץ, מתכת, בד והרבה חומרים אחרים.

מתי? איפה?
28-30 בנובמבר 2018 (רביעי - חמישי - שישי) - מפעל דולב בדבירה. אירוח מלא במקום

גישה אל אוכלוסיית היעד
אוכלוסיית היעד של האירוע נמצאת בעולם המתפתח: אפריקה, הודו ודרום מזרח אסיה. שותפי התוכן שלנו מומחים לאוכלוסיות אלו ולצרכיהן. בתקופה שאחרי האירוע נסייע ביצירה ופיתוח קשרים רלוונטיים בארצות היעד.

אירוע ההזנקה
באירוע ההזנקה המרגש, שהתקיים ב 12.11.18 בנוכחות של למעלה מ70 איש, נחשפו לראשונה המתמודדים לאתגרי ההאקתון ותוך זמן קצר הצטוותו לקבוצות עבודה מלאות מוטיבציה. בין האתגרים עמם יתמודדו הצוותים: פיתוח מערכות זולות לאספקת מים נקיים, ניטור גידולים בחוות גדולות, חיזוי ותקשור התפרצות מזיקים ועוד.
לאחר האירוע יפעל האיגוד ליצירת קשר בין המפתחים לבין גורמים בינלאומיים שעוסקים בקידום מדינות אפריקה, הודו ודרום מזרח אסיה.

רוצים להירשם גם? הכנסו לאתר ההאקתון

לפרטים
עדי סעדון
מנהלת פרוייקט האקתון אתגרים 2018
דולב / סולב
hackathon@dolav.co.il
054-4941903

הוספת תגובה חדשה