דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

"אפילו בברזיל לא רוצים שיקרה אסון ולא נהיה במונדיאל"

מתח שיא באור-הנר לקראת המשחק הלילה שיכריע אם ארגנטינה תעלה למונדיאל. העובדה שיש תרחיש כי נבחרת ארגנטינה עשויה (או עלולה) שלא לעלות למשחקים שיתקיימו בקיץ הקרוב ברוסיה מדירה שינה מרבים מחברי הקיבוץ אשר עלו לישראל מארצם של מראדונה ומסי.
כמו תמיד - אור הנר עם הנבחרת. תמונה מתוך ויקיפדיה
כמו תמיד - אור הנר עם הנבחרת. תמונה מתוך ויקיפדיה

אי אפשר להגזים במתח האדיר שיש היום בקיבוץ אור הנר, למרות שיש מאות עולים מארגנטינה ברוב הקיבוצים בישראל, הקיבוץ הדרומי נחשב לבירה הלא רשמית של ארגנטינה בישראל. העובדה שנבחרת שיש תרחיש כי נבחרת ארגנטינה עשויה (או עלולה) שלא לעלות למשחקי המונדיאל שיתקיימו בקיץ הקרוב ברוסיה מדירה שינה, הלכה למעשה מרבים מחברי הקיבוץ אשר עלו לישראל מארצם של מראדונה ומסי.
אריאל שגרמן, חבר הקיבוץ מספר על האווירה לפני המשחק מול וונצואלה שיתקיים לפנות בוקר יום רביעי שעון ישראל: "המצב הוא לא פשוט, ויש מתח או פחד ואפילו לא מדברים על המשחק הזה בקיבוץ. אנחנו מחכים ולא רוצים לשמוח או לבכות לפני המשחק. מחכים שיסתיים אין אפילו שידור משותף, גם בגלל השעה וגם כי רוצים שזה יעבור ויעבור טוב". 

אתה מסוגל להאמין שארגנטינה ומסי בראשה לא יהיו במונדיאל? 
"אני מאמין שהיום ארגנטינה תנצח ותעלה למונדיאל ובסופו של דבר לא היה טוב. אני משוכנע שאף אחד לא רוצה שיקרה היום אסון וארגנטינה לא תעלה למונדיאל -  לא רוסיה, לא פיפ"א (התאחדות הכדורגל הבינלאומית) ואפילו לא ברזיל. כולם רוצים את ארגנטינה בטורניר הכדורגל הכי חשוב בעולם. אבל למרות הכל זה רק כדורגל". 


איך נבחרת ארגנטינה נמצאת במצב הזה שצריך לחכות למשחק האחרון בכזה מתח לראות אם ארגנטינה תעלה? 
זה לא קשור למסי, כולם יודעים מי זה מסי וכמה הוא כדורגלן גדול והוא באמת נותן הכל. אני לא יודע מה קורה יש לארגנטינה שחקנים מצוינים שלא מצליחים לשחק כמו שצריך ולהבקיע גול. אני לא יודע אם זה פחד מהכדור, פחד מלקחת אחריות, פחד מכישלון,  מתח אבל בתכל'ס - שחקנים כמו דייאלה, איגוואין, מסי עושים הסטוריה איפה שהם משחקים ופתאום משחקים נגד וונצואלה וגומרים 1:1 בבאוינוס איירס. לדעתי זה בעיקר נובע מניהול לא נכון אצל ההתאחדות הכדורגל בארגנטינה וזה הוביל למצב לא טוב בנבחרת. אבל חשוב לדעת – כמו תמיד, אור הנר עם הנבחרת ומקווים שיהיה בסדר".

אריאל שגרמן: מאמין שארגנטינה תעלה למונדיאל

אריאל

הוספת תגובה חדשה